4 תשובות
אין לי בעיה לשתף אבל לא פה...
לגמרי השנה שלי חבל שנגמרת
מזעזע ביותר
היו עליות גבוהות אבל גם ירידות ממש נמוכות. לא אגיד שנהנתי במיוחד, אבל גם בסופו של דבר צריך לקחת דברים בפרופורציות.
באותו הנושא: