6 תשובות
בלרר
בלר
שואל השאלה:
אבל אואזיס הרבה יותר טוביםם
אנונימית
שואל השאלה:
^לאואזיס יש יותר שירים מרגשים , מלודיה חזקה והימנונים קליטים.
אנונימית
שואל השאלה:
^גם לפני האיחוד הם היו יותר פופולאריים
אנונימית
אואזיס אבל גם בלר להקה טובה לדעתי