4 תשובות
לא יודעת, אוהבת את השירים שלהם, הם סבבה לגמרי.
מעולה
להקה מעולה, ממש אהבתי אותם בעבר והקשבתי להם המון, היום פחות שומע אותם אבל לא מוריד מהערך שלהם היא עדיין מדהימה.
להקה מדהימה!!