8 תשובות
למה זה דורש
זה משחק לילדים קטנים לא עכשיו יותר בוגרים
יותר בוגרים זה כבר קלפים רגילים
זה משחק לילדים קטנים לא עכשיו יותר בוגרים
יותר בוגרים זה כבר קלפים רגילים
אולי רק בשביל הנוסטלגיה
אנשים משחקים לכיף לא למחשבה
התשובה בגוף השאלה
בגלל שילדים לא אוהבים לחשוב הרבה
פשוט לשחק
בגלל שילדים לא אוהבים לחשוב הרבה
פשוט לשחק
אנשים משחקים במשחק כי זה כיף להם ואפילו המשחק "הטיפשי" הזה כנראה עזר למלא משפחות להיות מאוחדות מחדש
אתה יודע איזה כיף זה להתאגד נגד החבר עם קלף אחרון ולהביא לו כולם שתיים פלוס
כי למה שארצה לחשוב יותר מדי? זה קליל ונחמד
זה לא טיפשי
באותו הנושא: