9 תשובות
שחקו יניב או פוקר יותר כיף
שואל השאלה:
אל תענו לי כןן תענו לי תשם של האפליקציהה
אל תענו לי כןן תענו לי תשם של האפליקציהה
למה יש משחק על שם יניב
^ עניתי
^ עניתי
יש את הטאקי ורק צריך להכניס מהפייסבוק נראלי
אתה לא מכיר יניב???^^
יש כן, בגוגל פליי ובאפסטור
uno ממש כיף ממליץ
כן
יש את האפליקציה של טאקי, ויש uno
באותו הנושא: