5 תשובות
אולי היא באה לחדר כושר רק בשביל להצטלם
ראשית, סביר מאוד שפשוט לא הגעתם באותם זמנים. ההסתברות שתנכחו בחדכ בדיוק באותו זמן לא כזו גבוהה.
שנית, אם החדכ היה משתמש באסטרטגיה שתיארת, סביר יותר שהן לא היו נעלמות. כדי להמשיך למשוך ולא לייאש (כמו מה שקרה לך).
היא לא באה כדי לגרום לך לעשות מנוי, אם אתה הולך לשם בשביל בנות יפות זאת החלטה שלך
שואל השאלה:
אני לא הולך לחדר כושר בשביל הבנות. פשוט זה מרגיש מוזר.
זה לא מוזר האמת