6 תשובות
זה תלוי אם הן היו מציקות לך לא ממזמן אז אני אומרת לך עדיף לך לדבר איתה על זה או אם את כבר יודעת מראש מה היא תגיד אז תעשי מה שאת היית עושה אם היא הייתה אומרת ואם הן הציקו לך די ממזמן אז תנסי לדבר איתן יש הרבה ילדות שמצטערות על זה שהן היו רעות וזה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
מקווה שזה ישתנה כי זה היה לפני איזה כמה חודשים
תודה רבה
מקווה שזה ישתנה כי זה היה לפני איזה כמה חודשים
תנסי לשבת ולדבר איתן על זה יכול
להיות שהן יתנצלו על כך שהן פגעו בך
ואם לא, תיצרי חברויות חדשות
להיות שהן יתנצלו על כך שהן פגעו בך
ואם לא, תיצרי חברויות חדשות
שואל השאלה:
הבעיה שבבית ספר זה קורה ואחרי בית ספר גם לא קורה כלום
הבעיה שבבית ספר זה קורה ואחרי בית ספר גם לא קורה כלום
תנסי לשבת איתן לראות אולי תתחברו
הזדמנות טובה להתקדם, להכיר בנות חדשות. אני באותה סיטואציה
אני וחברות שלי בקשר רק בגדר בית ספר, אחרי שעות הבית ספר כלום.
הכרתי בעבודה חברים חדשים ואני איתם הרבה יותר בקשר
אני וחברות שלי בקשר רק בגדר בית ספר, אחרי שעות הבית ספר כלום.
הכרתי בעבודה חברים חדשים ואני איתם הרבה יותר בקשר
באותו הנושא: