4 תשובות
תלוי על מה, אם זה ויכוחים שבאמת מועילים למשהו אז רוב הסיכויים שזה לטובה, ככה אתן לומדות אחת את השניה, דרך טעויות וריבים.
אבל שוב, תלוי על מה הויכוחים ואם הם לא סתם שטותיים ושטחיים.
אבל שוב, תלוי על מה הויכוחים ואם הם לא סתם שטותיים ושטחיים.
שואל השאלה:
יש שטותיים לפעמיים. אבל יש גם כאלה שאני לוקחת ברצינות ויש גם קטעים שאני לא אומרת כלום
יש שטותיים לפעמיים. אבל יש גם כאלה שאני לוקחת ברצינות ויש גם קטעים שאני לא אומרת כלום
אנונימית
אם הריבים הם על כלום, וסתם כדי לבזבז אחת לשניה את הזמן ולסחוט עצבים, אני חושבת שכדאי שתדברי איתה, ואם זה ריבים ארוכים שכל אחת באמת מנסה להבין את הצד של השניה ואיך כל אחת יצאה לא בסדר, זה כבר ריבים לגיטימיים שיכולים להוביל לטוב :)
מבינה אותך. תתרחקי ממנה ואז תראי מה את מרגישה אם את מתגעגעת והיא חסרה לך אז כדאי שתחזרי לקשר איתה ואם לא וזה עושה לך טוב תמשיכי ככה וגם כשתתרחקי ממנה תראי את התגובה שלה ותביני אם את אוהבת את ההתנהגות שלה ויכולה לקבל אותה או שלא
באותו הנושא: