6 תשובות
תקליטי אבל לא חושבת שזה יעזור
בדוק שהיא אשכרה תלך תתבע
תקליטי יאללה
אני לא חושב שמותר
תקליטי.
אנונימית
להקליט כדי להשמיע למנהלת ולהוכיח לה שהיא מתנהגת אליכם בצורה משפילה ולא מכבדת, את יכולה לומר שזה אמנם לא חוקי אבל זאת הדרך היחידה להוכיח את הטענה שלכם.
מהה אם את צד נוכח בשיחה מותר לך להקליט תמיד זה חוק