10 תשובות
מה הולך שם?
שואל השאלה:
^מליוני ילדים בניגריה מתו בעקבות ארגון טרור שקיים שמה כבר מחא זמן
ובאפגניסטן לנשים אין כמעט זכויות
אנונימית
כי לאף אחד בעולם לא באמת אכפת מזכויות אדם וכל זה
הדבר היחיד שאכפת להם זה להוציא אותנו הרעים בסיפור
כי אנשים שומעים משהו בחדשות ומחליטים ללכת עם הזרם במקום באמת להילחם על דברים אמיתיים ולא שטויות שמספרים להם
מה עם סומליה דרום סודן
^שואלת השאלה

שמעתי על זה באמת נשמע מזעזע, צודקת באמת צריך יותר לדבר על זה
באמת אתה חושב שמתעניינים בעזה בגלל "מה שקורה שם"?
ממש לא. מתעניינים בזה רק בגלל שזה ישראל. תמיד היו אנטישמים ותמיד יהיו, הם רק מוצאים תירוצים לשנוא אותנו. בפועל לא מזיז להם מהעזתים
אפגניסטן זה כבר רגיל אין מה לעשות אם זה
ניגריה מזעזע
עם*
אני חושבת שפשוט התרגלו למה שקורה באפגניסטן מבחינת הטאליבן וגם בניגריה עם רצח הנוצרים בידי המוסלמים. מאז שהתהפכה התפיסה של הקולוניאליזם ומדיניות כיבוש שהייתה נפוצה המערב נהיה ממש מתנצל על כל הדברים הבאמת נוראיים שהוא עשה בעבר, איזושהי אשמה לבנה כזאת. ואז הם תופסים את ישראל כמעצמה כובשת של קבוצה מסכנה של אנשים במצור וזה נוגע להם באשמה ההיסטורית. זה הכל