8 תשובות
אני לובשת בלי לכבס תמיד
כן
אנונימית
אני לובשת בלי לכבס
זה בסדר אף אחד לא מכבס באמת
כן
כן זה בסדר
יש בזה פי 300 חומר מבגד רגיל זה לא סתם כמו כל דבר שמסרטן
בבגד רגיל יש קצת אז לא נורא אבל פה זה פי 300 בערך