5 תשובות
זה לא קורה בשניה, זה לאט לאט. תנסי אולי לקרוא משהו או גם לראות סרטון מעניין ביוטיוב שיכול לעזור לשכוח את זה
noam yair צודק
זה לא בשנייה
תנסי להתעסק במשהו לאורך קצת זמן במיוחד אם הנסיעה שלך עוד ארוכה
ואם את צריכה משהו אני פה :)
שואל השאלה:
ניסיתי אני לא מצליחה אני מנגבת את הדמעות וזה פשוט ממשיך לצאת
אנונימית
מה קרה, אם את רוצה לשתף את מוזמנת לכתוב בפרטי, אבל מה שזה לא יהיה תנסי להעביר לעצמך את ההרגשה הזאת על ידי שמיעת שירים מרגיעים או לחשוב על נושא אחר
תעסיקי את המחשבות שלך
תשמעי מוזיקה (לא עצובה, משהו שמרים לך את המצב רוח בדרכ)
תשחקי משהו בטלפון