4 תשובות
שואל השאלה:
אני גם הולך לפי הסיפור
אבל משגע אותי הגיימפליי
שואל השאלה:
לא יודע
אצלי זה לא הלך טוב להריץ את זה
נראלי באמת 2 ו brotherhood וגם black flag הכי טוב
שואל השאלה:
אולי הסיפור
הגיימפליי לא משהו
ezio collection חוץ מהאחרון בטורקיה שעמם אותי פיצוצים, הגמפליי ממש מגניב בקושי מורגש שהוא ישן וזה ברזולוציה, הקרבות בשני (brotherhood) פשוט מטורף וכייפי והסיפור בשני ובbrotherhood פשוט עילית