4 תשובות
שואל השאלה:
אני גם הולך לפי הסיפור
אבל משגע אותי הגיימפליי
אני גם הולך לפי הסיפור
אבל משגע אותי הגיימפליי
שואל השאלה:
לא יודע
אצלי זה לא הלך טוב להריץ את זה
נראלי באמת 2 ו brotherhood וגם black flag הכי טוב
לא יודע
אצלי זה לא הלך טוב להריץ את זה
נראלי באמת 2 ו brotherhood וגם black flag הכי טוב
שואל השאלה:
אולי הסיפור
הגיימפליי לא משהו
אולי הסיפור
הגיימפליי לא משהו
ezio collection חוץ מהאחרון בטורקיה שעמם אותי פיצוצים, הגמפליי ממש מגניב בקושי מורגש שהוא ישן וזה ברזולוציה, הקרבות בשני (brotherhood) פשוט מטורף וכייפי והסיפור בשני ובbrotherhood פשוט עילית
באותו הנושא: