10 תשובות
אני עולה לי' ולא קניתי
עד מתי שבא לך חח
אני אישית כבר לא קניתי, נמאס מזה
אני אישית כבר לא קניתי, נמאס מזה
כל גיל גם באוניברסיטה
זה תלוי בנוחות.. אם זה נוח לך.. אני למשל זה פשוט נוח לי.. בד"כ אני זוכרת הכל אבל כשאני חולה ומתקשרת לקחת שיעורים אז אני צריכה לרשום איפה שהוא.. ץ הפתקים נזרקים... וביומן הכל נשאר... אממ אולי עד י'?
-כל גיל-
אנונימי
עד כיתה ו
זה ממש לא משנה יומן נועד לעזור לך לסדר את כל הדברים שלך ושתדע מה לעשות לאחר הבית ספר אתה משתמש בו אם אתה צריך ואם לא אז לא
כל גיל, כי ככל שמתקדמים בכיתות יש יותר שיעורים ומבחנים, וצריך לרשום כדי שלא לשכוח.
עד כיתה ז' גג!
באותו הנושא: