17 תשובות
אני מזדהה לחלוטין
פיטר וטוני? תגידי לי את חולה?
כן זה נדיר
must have been the wind
לי זה עבר אחרי כמה שנים
איזה 8
דפאק עכשיו שמתי לב לפיטר וסטיב
אין מצב שאת רצינית
לגבי לאהוב מארוול כן, לגבי הזוגות פה אני בספק רב
טוני ולוקי? פיטר וטוני? קצת מפחיד
מארוול חברה מדהימה ממליץ גם לקרוא את הקומיקס שלהם.
שומעת שאני איתך לגמרי יש לי מלא פופים כאלה גם של מארוול ויש סרטים שראיתי 5 פעמים וגם פעם ראיתי איזה 3 סרטים ביום
רק לא הבנתי מזאת אומרת לשפשף דמויות יחד?
כמובן
מארוול זה נדיר
הוקאיי הגואט
שואל השאלה:
כנל
שואל השאלה:
כאילו לרצות שהן יהיו ביחד.