15 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שאני בי אבל כאילו זה בכלל נורמלי להיות כזה? או שיש לי בעיה
אני יודעת שאני בי אבל כאילו זה בכלל נורמלי להיות כזה? או שיש לי בעיה
שואל השאלה:
אני כאילו מכירה אותה איזה שנה ומאוהבת בה איזה חצי שנה ופשוט ממש ממש מביך אותי לדבר איתה...
אני כאילו מכירה אותה איזה שנה ומאוהבת בה איזה חצי שנה ופשוט ממש ממש מביך אותי לדבר איתה...
את יכולה לדמיין אותך בסיטואציה מינית איתה ולהנות מזה או שאת רק מעריצה אותה או מחבבת אותה פלוס
מנסה להגיע לחמות?
לא תשאלי לא תדעי חיים פעם אחת תדברי איתה המקסימום תגיד לא וזה יהיה מבאס
שואל השאלה:
אבל כאילו זה כזה יהיה מה הקשר והיא בטח תצחק עלי ואז זה יהיה הדבר הכי גרוע בעולם אומייגדד
אבל כאילו זה כזה יהיה מה הקשר והיא בטח תצחק עלי ואז זה יהיה הדבר הכי גרוע בעולם אומייגדד
וואי כן אם היא תצחק זה יהיה באמת הכי גרוע בעולם, אממ אולי תחזקי את הקשר דבר ראשון כדי שלא תצחק עלייך ותמיד כזה תהי שם בשבילה והחברה הרגשית הזו ואז תתפסי אותה בסחנש כזה ותגידי לה שאת מרגישה אליה רגשות וזה מוזר לך בדיוק כמו לה אבל את חייבת לפרוק את זה
שואל השאלה:
אמ... לא נראה לי זה ככה כאילו אני באמת לא מסוגלת לדבר איתה וגם כל פעם שאני רואה אותה עולה לי לבכות בגלל זה אז נראה לי שעדיף שלא ...
אמ... לא נראה לי זה ככה כאילו אני באמת לא מסוגלת לדבר איתה וגם כל פעם שאני רואה אותה עולה לי לבכות בגלל זה אז נראה לי שעדיף שלא ...
אם ככה את אומרת אז כן אני חושבת שכדאי לשחרר ממנה
שואל השאלה:
תקשיבי אני יודעת שאני מאוהבת בה זו לא הערצה או לחבב
תקשיבי אני יודעת שאני מאוהבת בה זו לא הערצה או לחבב
אז תדברי איתה, זה לא כמו בויז שאפשר פשוט לנשק או לעשות מעבר חד זה משהו שצריך לשקול טוב טוב אם גם היא בעניין ואיך אתן מרגישות
שואל השאלה:
אוף די איזה באסה
אוף די איזה באסה
שואל השאלה:
אין מצב שהיא בעיניין, כאילו מאיפה לי לדעת
אין מצב שהיא בעיניין, כאילו מאיפה לי לדעת
כן זה פאק אין באמת איך לטפל בזה
שואל השאלה:
אבל אני מנסה ולא מצליחה... יש שיטות או משהו?
אבל אני מנסה ולא מצליחה... יש שיטות או משהו?
באותו הנושא: