6 תשובות
מנהלים
שואל השאלה:
מנהלים של מה?
מנהלים של מה?
אנונימי
ראיתי איפשהו שאמרו שבשירות לקוחות ויכולה להיות קונספרציה שאמרו להם לא להגיד שמשלמים להם יותר אבל נגיד כשעבדתי במוקד שילמו לגברים ונשים אותו שכר לשעה. המנהל דיבר בגובה עינים אז אני אהייה מאוד מאוכזבת לגלות אם להיות גבר גם שם עוזר להרוויח יותר.
לא חושבת שזה רק עניין פמניסטי. בטוח יש מקומות עבודה שיש את ההבדל הזה. אפילו המורה שלי לשעבר לאזרחות שעבדה בביהס אמרה שהיא הלכה לתחום של החינוך כי הפערי שכר שונים בתחומים אחרים וגם אמרה שכשגבר מדבר לרוב יותר ירצו להקשיב לו בהשוואה לאישה
אין כמעט עבודות כאלה
יש פשוט עבודות שהרוב הוא גברי ומשלמים שם גבוה כי זה עבודות עם סיכון
כמו חברת חשמל, , אבטחה, בניה, הובלות,איסוף אשפה (שמקבלים המון בגלל שזה מקצוע שנתפס מביש)
אבל כעיקרון היום רוב השעות עובדות לפי שכר שעתי או שכר גלובלי ולא אכפת ממש מה המין שלך
יש פשוט עבודות שהרוב הוא גברי ומשלמים שם גבוה כי זה עבודות עם סיכון
כמו חברת חשמל, , אבטחה, בניה, הובלות,איסוף אשפה (שמקבלים המון בגלל שזה מקצוע שנתפס מביש)
אבל כעיקרון היום רוב השעות עובדות לפי שכר שעתי או שכר גלובלי ולא אכפת ממש מה המין שלך
יש לי חבר שהוא טרנסגנדר והוא אמר לי אחרי שינוי הקול שלו מאישה לבחור אנשים תמיד דיברו איתו והקשיבו לו יותר במיוחד בעבודה והוא עבד בשירות לקוחות והוא סיפר לי שמישהו אמר לו משהו כמו "סוף סוף נתנו לי בחור לדבר איתו " וריכל על הבחורה שהוא דיבר איתה בשירות הלקוחות לפניו
ובכללי הרבה טרנסים שעברו מבת לבן מספרים על שינוי גדול ביחס כלפיהם שהוא נהיה יותר רציני
ובכללי הרבה טרנסים שעברו מבת לבן מספרים על שינוי גדול ביחס כלפיהם שהוא נהיה יותר רציני
באותו הנושא: