102 תשובות
שואל השאלה:
תסבירו
תסבירו
שואל השאלה:
התכוונתי אם הרגישות היתה כלפי האדם שכן מקבל את זה מדי חודש..
אם בנים היו חווים את זה בצורה חד פעמית, האם הם היו מתייחסים יותר טוב לנשים כשהן במחזור..
התכוונתי אם הרגישות היתה כלפי האדם שכן מקבל את זה מדי חודש..
אם בנים היו חווים את זה בצורה חד פעמית, האם הם היו מתייחסים יותר טוב לנשים כשהן במחזור..
הם היו סובלים יותר אבל לא היו מודחם בזה שזה מזעזע בחיים כדי לא לצאת חלשים
שואל השאלה:
^
בצורה חד פעמית היו מקבלים....
^
בצורה חד פעמית היו מקבלים....
שואל השאלה:
^^^
זה לא כאב של חוזק פיזי אלא כוח סבל. ולנשים יש יותר כוח סבל, בגלל זה הן כשירות ללדת וגברים לא.
^^^
זה לא כאב של חוזק פיזי אלא כוח סבל. ולנשים יש יותר כוח סבל, בגלל זה הן כשירות ללדת וגברים לא.
שואל השאלה:
לזה התכוונתי. וגם כתבתי את זה מתחת לשאלה.
לזה התכוונתי. וגם כתבתי את זה מתחת לשאלה.
שואל השאלה:
קטע.. אתה צוחק על עובדה
קטע.. אתה צוחק על עובדה
שואל השאלה:
תחפש אתה.. ואתה זה אותו אנונימי?
תחפש אתה.. ואתה זה אותו אנונימי?
שואל השאלה:
כתבתי את זה בתשובה השביעית, מוזמן לבדוק.
כתבתי את זה בתשובה השביעית, מוזמן לבדוק.
חדמש כן
שואל השאלה:
אולי תבדוק את עצמך למה אתה תמיד מתווכח על כל דבר בלי להוכיח שום דבר.. סתם זורק דברים לאוויר.
אולי תבדוק את עצמך למה אתה תמיד מתווכח על כל דבר בלי להוכיח שום דבר.. סתם זורק דברים לאוויר.
אם זה היה חד פעמי- כן, כי זה לא היה אמור לקרות וזה אומר שיש בעיה עם הגוף שלנו, מחזור קורה בגלל שהרחם מתמלא בדם ואז מוציא אותו אם אין תינוק ולגברים אין ממש רחם.
אם זה היה רב פעמי- רגישים כמו בנות אני מניח, כי זה היה קורה לכולם.
ואני בספק שזה היה משנה הרבה לרוב, כי לפי מה שהבנתי לרוב הבנות המחזור לא פוגע בצורה שאי אפשר לתפקד ורק לחלקן זה כן פוגע בצורה הזאת.
אם זה היה רב פעמי- רגישים כמו בנות אני מניח, כי זה היה קורה לכולם.
ואני בספק שזה היה משנה הרבה לרוב, כי לפי מה שהבנתי לרוב הבנות המחזור לא פוגע בצורה שאי אפשר לתפקד ורק לחלקן זה כן פוגע בצורה הזאת.
אנונימי
בצורה חד פעמית אז כן. הם היו מכבדים יותר נשים ולוקחים את זה כטראומה
שואל השאלה:
הכוונה היא שהם היו מבינים את הצד השני.. לא בקטע שבאמת יקרה להם אותו תהליך בגוף.. למרות שיש צורך בלחוות הכל בשלמות (את התהליך) כדי להבין אותו.
הכוונה היא שהם היו מבינים את הצד השני.. לא בקטע שבאמת יקרה להם אותו תהליך בגוף.. למרות שיש צורך בלחוות הכל בשלמות (את התהליך) כדי להבין אותו.
אני חושב שזה היה יותר כואב לנו הגברים
הגוף של האישה פיתח את עצמו להתמודד עם הכאב ובגלל זה למרות הכאב העצום אתן או רובכן לפחות מצליח לתפקד כרגיל בעת מחזור
אז אם יהיה מחזור חד פעמי לגברים כנראה שזה יהיה יום שבתון עולמי מצד הגברים
הגוף של האישה פיתח את עצמו להתמודד עם הכאב ובגלל זה למרות הכאב העצום אתן או רובכן לפחות מצליח לתפקד כרגיל בעת מחזור
אז אם יהיה מחזור חד פעמי לגברים כנראה שזה יהיה יום שבתון עולמי מצד הגברים
שואל השאלה:
חשיבה מעניינת
חשיבה מעניינת
יכול להיות שהיו מבינים אותכם קצת
אבל עדיין פחות מזיז להם דברים
אבל עדיין פחות מזיז להם דברים
אנונימי
גם אם לכל הבנות בעולם היה מחזור בו זמנית זה כנראה היה הופך ליום שבתון מצד הנשים,
האמת שאני לא ממש מבין את הטעם בשאלה בקיצור רצית לדעת דעות של אנשים שחושבים שאם בנים יסבלו ויחוו פעם אחת כמו בנות, הם יכבדו אותן יותר. או שרצית לשמוע שגברים הם חלשים יותר ורגישים יותר, זה אגב מה שכנראה מי שעושה מינוסים לאנשים שאומרים אחרת חושב/חושבת.
ומן הסתם שגברים היו רגישים לזה כנראה גם יותר מבנות (חוץ מאלה שחושבים שזה כאבי תופת נוראים כל הזמן ואי אפשר לתפקד ואז לא יקבלו את הכאב הזה), כי זה דבר חדש. זה די כמו לשאול אם בנות היו מקבלות בעיטה לביצים האם הן היו רגישות יותר, והתשובה לזה היא כן(בדיוק מאותה סיבה שאמרתי).
האמת שאני לא ממש מבין את הטעם בשאלה בקיצור רצית לדעת דעות של אנשים שחושבים שאם בנים יסבלו ויחוו פעם אחת כמו בנות, הם יכבדו אותן יותר. או שרצית לשמוע שגברים הם חלשים יותר ורגישים יותר, זה אגב מה שכנראה מי שעושה מינוסים לאנשים שאומרים אחרת חושב/חושבת.
ומן הסתם שגברים היו רגישים לזה כנראה גם יותר מבנות (חוץ מאלה שחושבים שזה כאבי תופת נוראים כל הזמן ואי אפשר לתפקד ואז לא יקבלו את הכאב הזה), כי זה דבר חדש. זה די כמו לשאול אם בנות היו מקבלות בעיטה לביצים האם הן היו רגישות יותר, והתשובה לזה היא כן(בדיוק מאותה סיבה שאמרתי).
אנונימי
אם גברים היו מקבלים מחזור זה היה תחרות עולמית. הם היו מתחרים ביניהם למי כואב יותר והיו שמים פדים לראווה בתחרויות. זה היה הדבר הכי מדובר בחיים.
שואל השאלה:
אנונימי
אתה בעיקרון צודק. אבל השאלה היא בכל זאת מתוך עניין איך גבר טיפוסי היה טופס מחזור.
רוב הגברים טופסים כל אישה שהיא בעצבים כחווה מחזור.
הם לא באמת מכילים מה זה, ומה זה עושה להן. יש לי חברה טובה מהילדות שכל פעם שיש לה מחזור היא כמעט מגיעה לאישפוז מהעוצמה של הכאבים, והיא חייבת לקבל דם כל חודש בעקבות זה..
זה לא פשוט, ואני מכירה בזה שגברים לוקחים את זה כבכי לא מוצדק.. אז תהיתי אם הם היו מרגישים את זה פעם אחת, האם הם היו ממשיכים בזה או שהם היו מתנהגים אחרת.
תראה תופעה של מכה לביצים כמה פעמים קרתה לגבר ממוצע? לעומת זה תדמיין כמה פעמים אישה מרגישה למשך שבוע את הכאבים. וזה שונה מכאב פיזי, זה כמו כאב שאוכל אותך מבפנים.. זה גורם לך להיות חסר יכולת אפילו לעמוד.. אם בכלל תישאר בהכרה. כמובן שזה משתנה אצל כל אישה ובכל פעם שהיא מקבלת מחזור, אבל בעיקרון רמת הכאב של זה יכולה להגיע לרמות אחרות..
אנונימי
אתה בעיקרון צודק. אבל השאלה היא בכל זאת מתוך עניין איך גבר טיפוסי היה טופס מחזור.
רוב הגברים טופסים כל אישה שהיא בעצבים כחווה מחזור.
הם לא באמת מכילים מה זה, ומה זה עושה להן. יש לי חברה טובה מהילדות שכל פעם שיש לה מחזור היא כמעט מגיעה לאישפוז מהעוצמה של הכאבים, והיא חייבת לקבל דם כל חודש בעקבות זה..
זה לא פשוט, ואני מכירה בזה שגברים לוקחים את זה כבכי לא מוצדק.. אז תהיתי אם הם היו מרגישים את זה פעם אחת, האם הם היו ממשיכים בזה או שהם היו מתנהגים אחרת.
תראה תופעה של מכה לביצים כמה פעמים קרתה לגבר ממוצע? לעומת זה תדמיין כמה פעמים אישה מרגישה למשך שבוע את הכאבים. וזה שונה מכאב פיזי, זה כמו כאב שאוכל אותך מבפנים.. זה גורם לך להיות חסר יכולת אפילו לעמוד.. אם בכלל תישאר בהכרה. כמובן שזה משתנה אצל כל אישה ובכל פעם שהיא מקבלת מחזור, אבל בעיקרון רמת הכאב של זה יכולה להגיע לרמות אחרות..
שואל השאלה:
לפעמים זה מוצדק... אתה יודע.
לפעמים זה מוצדק... אתה יודע.
הגברים שאת מכירה לא משהו, רוב האנשים שאני מכיר לא היו אומרים סתם על אישה שעצבנין שהיא במחזור.
אם גבר היה מקבל מחזור ברמה הזו כנראה שהיו חושבים שיש לו בעיה חמורה ולא מחזור.
ולהגיד שלפעמים לבעוט לביצים זה מוצדק זה די כמו להגיד שלפעמים להגיד סתם ככה על מישהי עצבנית שהיא במחזור.
אם גבר היה מקבל מחזור ברמה הזו כנראה שהיו חושבים שיש לו בעיה חמורה ולא מחזור.
ולהגיד שלפעמים לבעוט לביצים זה מוצדק זה די כמו להגיד שלפעמים להגיד סתם ככה על מישהי עצבנית שהיא במחזור.
אנונימי
אל תכלילי אותנו בכולם כי אני מאוד רגיש לזה וכשמישהי במחזור תמיד צריך לדאוג לה ולראות איך היא מרגישה ומה צריכה כדי לעזור לה
אנונימי
היה לנו דלקת בזין כל חודש
שואל השאלה:
^^^
כנראה.. אבל אם זה היה משהו כללי כמו שתיארת, כנראה שהיו מבינים לבסוף..
בכל אופן, תודה שאתה לא מסתכל על זה בצורה כזאת כמו הגברים שאני מכירה לצערי..
^^^
כנראה.. אבל אם זה היה משהו כללי כמו שתיארת, כנראה שהיו מבינים לבסוף..
בכל אופן, תודה שאתה לא מסתכל על זה בצורה כזאת כמו הגברים שאני מכירה לצערי..
שואל השאלה:
כשאמרתי גברים, אני התסכלתי על מן רוב כזה.. כי באמת כל בן אדם שני ששאלתי אותו הגיב ככה...
אולי אני טועה בהנחה.. אבל זו באמת הכללה מצידי.
מתנצלת
כשאמרתי גברים, אני התסכלתי על מן רוב כזה.. כי באמת כל בן אדם שני ששאלתי אותו הגיב ככה...
אולי אני טועה בהנחה.. אבל זו באמת הכללה מצידי.
מתנצלת
פשוט את מדברת עם גברים בלי רגש כנראה
אורי ורד עשה סירטון כזה
שואל השאלה:
כנראה נפלתי על כאלה.. בכל אופן, אני שמחה לראות שטעיתי בהנחה.
כנראה נפלתי על כאלה.. בכל אופן, אני שמחה לראות שטעיתי בהנחה.
שואל השאלה:
^^
נשבעת שרציתי בדיעבד לשים את הסרטון שלו כאן...
^^
נשבעת שרציתי בדיעבד לשים את הסרטון שלו כאן...
איזה סרטון אורי ורד עשה
אנונימית
אם לבנים היה מחזור זה היה בלקט הסירטונים שלו1
ברור
מבחינה כללית, אין דרך לחזות את התנהגות הגברים היוותר רגישות אם הם היו מקבלים מחזור. התנהגות האדם כלולה בשפע מרכיבים וגורמים רבים, כולל השפעות תרבותיות, חברתיות, אישיותיות וחינוכיות. כל אדם יישאר יחיד וייחודי גם אם ישנם שינויים במערכת הפיזיולוגית שלו.
ניתן לטעון שהחוויה של קבלת מחזור יכולה לשפוך אור על הידע והמודעות לחוויות הנשיות, אך עדיין קיימת הרבה גורמים שיכולים להשפיע על התנהגות האדם באופן כללי. חשוב להבין שהתנהגות מגדרית והתנהגות האדם כוללות מגוון רחב של רגישויות, ולא ניתן לכלול את הכללה כלשהי בכל המקרים.
ניתן לטעון שהחוויה של קבלת מחזור יכולה לשפוך אור על הידע והמודעות לחוויות הנשיות, אך עדיין קיימת הרבה גורמים שיכולים להשפיע על התנהגות האדם באופן כללי. חשוב להבין שהתנהגות מגדרית והתנהגות האדם כוללות מגוון רחב של רגישויות, ולא ניתן לכלול את הכללה כלשהי בכל המקרים.
אבל בכללי ההפך הם היו יותר עצבניים שהיה להם
שואל השאלה:
אנונימי
בטח שלפעמים זה מוצדק, לידיעתך קיימים גברים שמאיימים או שאונסים וכשנשים בועטות להן בביצים (כי זה בדרך כלל הדרך להתגונן) זה מוצדק. אני מצטערת, אבל לדעתי בכוונה המקום הזה כל כך רגיש ובמקום כל כך נגיש, דווקא בגלל החיסרון של נשים להגן על עצמן.
אתה לא יכול להתכחש לזה שקיימים גברים כאלה וזה מגיע להם. לא דיברתי על הגברים שלא מגיע להם, נטו על אלה שכן.
אנונימי
בטח שלפעמים זה מוצדק, לידיעתך קיימים גברים שמאיימים או שאונסים וכשנשים בועטות להן בביצים (כי זה בדרך כלל הדרך להתגונן) זה מוצדק. אני מצטערת, אבל לדעתי בכוונה המקום הזה כל כך רגיש ובמקום כל כך נגיש, דווקא בגלל החיסרון של נשים להגן על עצמן.
אתה לא יכול להתכחש לזה שקיימים גברים כאלה וזה מגיע להם. לא דיברתי על הגברים שלא מגיע להם, נטו על אלה שכן.
לדעתי כן,
יש את המשפט הזה "אתה לא מרגיש את זה עד שאתה חווה את זה"
הם לא באמת יודעים מה זה לחוות מחזור.
אבל אני בטוחה שאם הם ירגישו את הכאב אפילו פעם אחת, הם יתרככו
ותהיה להם יותר רגישות כלפי זה וכלפי המין הנשי שחווה את זה כל חודש
יש את המשפט הזה "אתה לא מרגיש את זה עד שאתה חווה את זה"
הם לא באמת יודעים מה זה לחוות מחזור.
אבל אני בטוחה שאם הם ירגישו את הכאב אפילו פעם אחת, הם יתרככו
ותהיה להם יותר רגישות כלפי זה וכלפי המין הנשי שחווה את זה כל חודש
כובע קש נראה לי הוא דיבר על גברים שבועטים לגברים אחרים בביצים
לא קשור למין הנשי
לא קשור למין הנשי
אנונימית
אבל זה לא נכון
כי גם בנות חוות את זה פעם ראשונה...
כי גם בנות חוות את זה פעם ראשונה...
שואל השאלה:
אז שיציין.... כי זה בכלל לא מה שהבנתי...
אבל בדיעבד, אם גבר אחר עושה זאת לאחר זה באמת לא בסדר. או אפילו אישה שעושה את זה סתם לגבר כלשהו, זה אף פעם לא בסדר להצדיק מכה בלי סיבה מאחוריה..
אז שיציין.... כי זה בכלל לא מה שהבנתי...
אבל בדיעבד, אם גבר אחר עושה זאת לאחר זה באמת לא בסדר. או אפילו אישה שעושה את זה סתם לגבר כלשהו, זה אף פעם לא בסדר להצדיק מכה בלי סיבה מאחוריה..
זה לא משנה את העובדה הפסיכולוגית שעם כל ההשפעות הנרחבות בחיים, ההשפעה של דבר כזה מאוד יכלול כחלק מהחיים שלהם וישפיע עליהם לידע בכאב ופחות בהסתכלות על כאב הנשים, אלא הכאב במחזור אבל לא דרך נקודת מבט של הנשים. יהיה להם אופציה להביא ילדים זה הרבה השפעה לחיי אדם שיכול להביא עוד חיי אדם, בלי שום קשר יהיה צריך להיות להם שתי איברי מין ככה שהם לא צריכים את הנשים אולי חלק מהם לא יראה באישה כדבר שצריך או יותר נחות או יותר מוערך, כל אחד והגישה שלו בחיים שוב.. אבל בעיקרון זה יגרום להם להרגיש את הכאב ומה שנשים חוות, אבל זה לא ישפיע על הדרך הסתכלות שלהם על אנשים בצורה ספציפית אלא בצורות שונות לכל אדם מבינה פסיכולוגית, כלומר
~> גישה להסתכלות על כאב מחזור (יבינו)
~>גישה על הסתכלות נשים - מכיוון שכל אחד בא עם גישה שונה לתוך ההסתכלות הזאת חלק מהאנשים יחשבו נטרלי/שלילי/חיובי. כלומר הגישה אינה ספציפית אלא מושפעת מדברים סביבתיים תרבותיים חברתיים משפחתיים חינוכיים ועוד.
~> גישה להסתכלות על כאב מחזור (יבינו)
~>גישה על הסתכלות נשים - מכיוון שכל אחד בא עם גישה שונה לתוך ההסתכלות הזאת חלק מהאנשים יחשבו נטרלי/שלילי/חיובי. כלומר הגישה אינה ספציפית אלא מושפעת מדברים סביבתיים תרבותיים חברתיים משפחתיים חינוכיים ועוד.
הם לא יחוו מחזור אף פעם בצורה כואבת כמו נשים.
זה מה שבנות לא מבינות...במחזור הנשי רמות הטוסטסטרון בגוף עולות כדי ליצור את התהליך שקרוי מחזור...אז מה את חושבת שיצורים שבגופם יש רמות טוסטסרון גבוהות יותר מנשים באופן טבעי ירגישו בתהליך כזה? לא הרבה, אם בכלל.
השאלה הזאת מיותרת.
זה מה שבנות לא מבינות...במחזור הנשי רמות הטוסטסטרון בגוף עולות כדי ליצור את התהליך שקרוי מחזור...אז מה את חושבת שיצורים שבגופם יש רמות טוסטסרון גבוהות יותר מנשים באופן טבעי ירגישו בתהליך כזה? לא הרבה, אם בכלל.
השאלה הזאת מיותרת.
אנונימית
כובע קש^
אולי היא אנמית וחסר לה ברזל?
אולי היא אנמית וחסר לה ברזל?
אנונימית, יש אנשים בעבר לפני הספירה שהיה להם איבר גברי ונשי יחד.. אבל בלי שום קשר לזה היא שאלה מבחינה פסיכולוגית. ואני עניתי לפחות התשובה הכי טובה שיש כאן כי כל אחד והתפיסה שלו ככה המענה יושפע מהגישה
שואל השאלה:
^^
היא אנמית בצורה מאד חריפה.. לצערי, וכל מחזור זה סיוט מחדש בשבילה.
^^
היא אנמית בצורה מאד חריפה.. לצערי, וכל מחזור זה סיוט מחדש בשבילה.
אגב לא כל הגברים מתייחסים למחזור בצורה מזלזלת. הרבה מהם מכבדים ויודעים את הביולוגיה של הגוף ולא בורים. הרבה נובע מבורות זה למה גבר חכם זה חשוב (:
ראיתי בטיקטוק שהיה דוכן עם סוג של מכונה כזאת שיכולה לגרום לגברים להרגיש כאב של מחזור ואיזה שוטר ניסה את זה ולא הצליח לקום
אנונימית
היא יכולה לקחת כדורי ברזל גם אני אנמית^
גברים לא היו עומדים בזה !
שואל השאלה:
שתיכן קצת יצאתן מגבול השאלה...
לא דיברתי על איך גברים יסתדרו עם מחזור בחיים שלהם ואיך הם יסתדרו עם שני איברים מיניים, שאלתי איך הם יתנהגו כלפי נשים עקב נסיון חד פעמי לחוות מחזור.
בנוסף אנונימית, לא שאלתי על איך זה ישפיע על גופם עם טוסטרון או לא... שאלתי אם היה להם את אותו הכאב לפעם אחת, בדיוק מה שאישה מרגישה, לא אם זה אפשרי או לא.
שתיכן קצת יצאתן מגבול השאלה...
לא דיברתי על איך גברים יסתדרו עם מחזור בחיים שלהם ואיך הם יסתדרו עם שני איברים מיניים, שאלתי איך הם יתנהגו כלפי נשים עקב נסיון חד פעמי לחוות מחזור.
בנוסף אנונימית, לא שאלתי על איך זה ישפיע על גופם עם טוסטרון או לא... שאלתי אם היה להם את אותו הכאב לפעם אחת, בדיוק מה שאישה מרגישה, לא אם זה אפשרי או לא.
הם לא היו שורדים גם לא פעם אחת כי הם חא יודעים איך זה אפילו ובנות כן יודעות ורציני לכל השוביניסטים שפה לחו תתפגרו לי בתחת וסתמו כבר
שואל השאלה:
אני גם לא חושבת שכולם כאלה.. אבל אני תוהה אם יש רוב לאלה שכן מזלזלים.
אני גם לא חושבת שכולם כאלה.. אבל אני תוהה אם יש רוב לאלה שכן מזלזלים.
בגלל שכל אחד מסתכל על מחזור בצורה שונה כל אחד יסתכל על נשים עקב שפיטה של כאב המחזור בצורה שונה.
אין שום קשר
אני אישית כן רגיש לבנות במיוחד כשהן בתקופה הזו של החודש
אבל לא חושב שבנים יחוו את זה אז הם יתרככו
אבל לא חושב שבנים יחוו את זה אז הם יתרככו
^^הם פשוט מזלזלים כי זה לא קרה להם אף פעם אם זה יקרה להם הם לא יזלזלו יותר בחיים ויבינו באמת כמה קשה זה להיות בת
שואל השאלה:
^^^^
כן, זה הגיוני בסופו של דבר... אז בעצם את אומרת, גם אם הם היו חווים את זה, זה לא היה עושה הבדל?
^^^^
כן, זה הגיוני בסופו של דבר... אז בעצם את אומרת, גם אם הם היו חווים את זה, זה לא היה עושה הבדל?
אז בנות יקבלו שפיך?
אנונימית
שואל השאלה:
לא חושבת שזה כואב.. זה כואב? @בנים?
לא חושבת שזה כואב.. זה כואב? @בנים?
סטייליסט מזאב צעיר
אתה מבצע פה הכללה כי לא כל הבנים מזלזלים, רוב החברים שלי מדברים איתי על איך לדאוג לחברה שלהן כשהיא במחזור ומה יעזור לה
וגם אחרי שזה יקרה יש גברים שימשיכו לזלזל.
אתה מבצע פה הכללה כי לא כל הבנים מזלזלים, רוב החברים שלי מדברים איתי על איך לדאוג לחברה שלהן כשהיא במחזור ומה יעזור לה
וגם אחרי שזה יקרה יש גברים שימשיכו לזלזל.
שפיך זה זרע, זה ההפך מכואב, זה אורגזמה חחח
אין סיבה להתייחס אחרת לנשים במחזור כי אחרת איפה השוויון
אנונימי
^ אוקי אבל למרות זאת יש את הבנים שמזלזלים כי הם פשוט לא יודעים איך זה ואם הם היו יודעים לדעתי הם היו מכבדים יותר
שואל השאלה:
אנונימי אז אין גם מה להתייחס שונה אצל גברים שבוכים ומתפתלים על הרצפה אחרי בעיטה לביצים?
אנונימי אז אין גם מה להתייחס שונה אצל גברים שבוכים ומתפתלים על הרצפה אחרי בעיטה לביצים?
^אין סיבה ליחס שונה מזה שהיא לא במחזור
אנונימי
שואל השאלה:
jacobix
תודה על התשובה.
jacobix
תודה על התשובה.
בלי שום קשר למחזור או לביצים, קודם כל צריך להיות בן אדם ולכבד את האחר בין הוא או היר חווים משהו לא נעים ובין אם לא
ככה לא צריך להיתאמץ להבין אם אישה במחזור כמו איזה טמבל
ככה לא צריך להיתאמץ להבין אם אישה במחזור כמו איזה טמבל
הצורה שבה הם יסתכלו על מחזור יכולה להיות
בצורה חיובית אדם שמגיעה בחיוביות (בשביל הנשים) ~~> ירגישו כאב והזדהות עם הנשים מה שיוביל יותר כבוד והזדהות איתן.
בצורה שלילית אדם שמגיעה בשליליות (בשביל הנשים)ירגישו כאב אך לא כזה חזק ויחליטו שזה לא כזה רע אין שינוי בתפוס ההתנהגות של פרט שלילי בחברה. אלא אם כן השליליות תשפיע על תפוס ההתנהגות שלהם והם יגדירו את הכאב כ"לא מבין מה כל כך קשה להם, זה בשביל ילדים שיתמודדו" או דברים בסגנון דומה שיהפכו את הגישה שלהם כלפי נשים ליותר מזלזלת ופחות כבוד. או שכנראה ככה הם תמיד היו.
בצורה חיובית אדם שמגיעה בחיוביות (בשביל הנשים) ~~> ירגישו כאב והזדהות עם הנשים מה שיוביל יותר כבוד והזדהות איתן.
בצורה שלילית אדם שמגיעה בשליליות (בשביל הנשים)ירגישו כאב אך לא כזה חזק ויחליטו שזה לא כזה רע אין שינוי בתפוס ההתנהגות של פרט שלילי בחברה. אלא אם כן השליליות תשפיע על תפוס ההתנהגות שלהם והם יגדירו את הכאב כ"לא מבין מה כל כך קשה להם, זה בשביל ילדים שיתמודדו" או דברים בסגנון דומה שיהפכו את הגישה שלהם כלפי נשים ליותר מזלזלת ופחות כבוד. או שכנראה ככה הם תמיד היו.
שואל השאלה:
אנונימי, בנות לא ביקשו שתעשה משהו שונה.. הן ביקשו שלא תרד על זה ורק שתפנים שזה יום קשה בשבילן. אם הן חברה שלך, אז היא כן תצפה למשהו.. כי כמו שאם אתה היית סובל במשך שבוע, היית רוצה שמישהו יהיה לצידך.
אנונימי, בנות לא ביקשו שתעשה משהו שונה.. הן ביקשו שלא תרד על זה ורק שתפנים שזה יום קשה בשבילן. אם הן חברה שלך, אז היא כן תצפה למשהו.. כי כמו שאם אתה היית סובל במשך שבוע, היית רוצה שמישהו יהיה לצידך.
ואו אמאלה בידיוק קיבלתי, אתם פשוט לא רוצים חוויה כזאת.
ברור שכן
שואל השאלה:
bilimmin
מי אמר שהם דווקא יפלו על מחזור קל?
בעיניי לאלה שהכי מזלזלים מגיע לעבור את הכי קשה שיכול לקרות..
bilimmin
מי אמר שהם דווקא יפלו על מחזור קל?
בעיניי לאלה שהכי מזלזלים מגיע לעבור את הכי קשה שיכול לקרות..
כן
אנונימי
הכוונה היא מחזור בכאב באמצע לא כואב מידי ולא קל מידי. אם הם יקבלו מאוד כואב זה סיפור אחר
ברור שבנים יקחו את זה יותר קשה מאשר בת שמקבלת ברגיל
יש בדיחות שגברים נראים ממש חולים ולא יכולים לזוז רק בגלל צינון פשוט
דרך אגב... יש סימולציה של הכאב הזה, שהביאו לבנים, והם נראים הרבה יותר סובלים ביחס לבת
יש בדיחות שגברים נראים ממש חולים ולא יכולים לזוז רק בגלל צינון פשוט
דרך אגב... יש סימולציה של הכאב הזה, שהביאו לבנים, והם נראים הרבה יותר סובלים ביחס לבת
בלי שום קשר הם שופטים את הבחורה לפי רמת כאב המחזור, איפה פה הדבר הוא בסדר? למה לא לכבד צורות כאב שונות אז
שואל השאלה:
כי חלקם מאותם גברים שמזלזלים, אוהבים להציג נשים כבכייניות שבוכות בלי סיבה...
בנים שוביניסטים.. את יודעת.
כי חלקם מאותם גברים שמזלזלים, אוהבים להציג נשים כבכייניות שבוכות בלי סיבה...
בנים שוביניסטים.. את יודעת.
אז זה בעיה שלהם נראה איזה מן בחורה תרצה אותם, אני לא הייתי שמה עין על טיפש כזה ^
שואל השאלה:
אני איתך, אבל לצערי לא חסר נשים שמבחירה הופכות להיות שוביניסטיות בעצמן, זה אחד הדברים המזעזעים שקיימים.
אני איתך, אבל לצערי לא חסר נשים שמבחירה הופכות להיות שוביניסטיות בעצמן, זה אחד הדברים המזעזעים שקיימים.
שאלה יפה.
כן אני חושבת שכן, הם גם היו יכולים להבין את זה יותר טוב.
כן אני חושבת שכן, הם גם היו יכולים להבין את זה יותר טוב.
כן אני רואה הרבה כאלו זה מאוד עצוב, הכרתי הרוב גם דתיות שהן ככה את יודעת התרבות .. התנ"ך גם משפיע פה לשם..
כן הם היו מזלזלים פחות יש את האלו שלא ירצו להודות ויגידו "זה לא היה כזה נורא" וכאלה כדיי לצאת חזקים אבל הרוב כן יזלזלו פחות כי הם ידעו איך זה מרגיש גם אם הם לא יודו בזה
לדעתי
לדעתי
תלא
ממש כן
אם נשים היו קבלות בעיטה לבייצים פעם אחת הן היו רגישות יותר?
כנראה שכן
וגם בנים כן כי כשאתה מכיר את הכאב אז עצה יודע מה האחר מרגיש
כנראה שכן
וגם בנים כן כי כשאתה מכיר את הכאב אז עצה יודע מה האחר מרגיש
שואל השאלה:
התנ"ך לא בהכרח משפיע על שוביניזם.. יש מקומות שרבנים ספציפיים מובילים את הפירושים שלהם לשם.
התנ"ך לא בהכרח משפיע על שוביניזם.. יש מקומות שרבנים ספציפיים מובילים את הפירושים שלהם לשם.
יש מכשיר כזה שמדמה כאבי מחזור
לפי מה שהבנתי הוא ממש מדויק
לפי מה שהבנתי הוא ממש מדויק
הם היו הרבה יותר רגישים לזה והם היו משתגעים, אבל הם היו שומרים את זה בבטן כי "זה לא גברי".
סביר להניח שהם היו מתייחסים יותר טוב לבנות במחזור.
סביר להניח שהם היו מתייחסים יותר טוב לבנות במחזור.
אם הם היינו חובים את זה חדפ אז היינו יותר רגישים לגבי זה אבל אם היינו מקבלים את זה באותה תדירות כמוכן לא היינו מאוד רגישים לגבי זה אולי גם פחות רגישים מעגשיו
לדעתי הם היו סובלים מזה ואז היו הופכים את זה למימ וצחוקים ברשת
כן
כי מחזור בכלליות זה מלא הורמונים אז איך אפשר לא להיות רגישים
כי מחזור בכלליות זה מלא הורמונים אז איך אפשר לא להיות רגישים
חד משמעית לא אני חושבת שזה יהיה יותר גרוע כי לחוות את זה פעם אחת לא משתווה לכל חןדש
ואני חושבת שהרבה אפילו היו אומרים "על זה אתן מתלוננות?"
ואני חושבת שהרבה אפילו היו אומרים "על זה אתן מתלוננות?"
אנונימית
אני מעדיפה שהם היו מקבלים את זה כמו הריון ולידה
לדעתי זה תלוי בגבר יש גברים שלא מראים שום כאב או שום רגש. ויש גם בנים עדינים
חד משמעית כן
אנונימית
נשבע אם אנחנו היינו מקבלים היינו מריצים על זה מימז, עושים תחרויות סבל/למי יש יותר זמן, זורקים אחד על השני טמפונים ועוד כול מיני שיט כזה
אנונימי
אנונימי אתה כל כך טועה
הן לא מחפשות רחמים
אתה זה שצריך רחמים אם אתה חושב כך.
מותר להן להביע כאב, כי הן סובלות במחזור
הן לא מחפשות רחמים
אתה זה שצריך רחמים אם אתה חושב כך.
מותר להן להביע כאב, כי הן סובלות במחזור
שואל השאלה:
^^
אנחנו גם לא מחפשות רחמים. אנחנו תוהות למה גברים כמוך לא רגישים כלפי מגדר שלם שסובל כל חודש, ובאים בגישה שזה קליל. מעניין איך היית מרגיש עם כל חודש למשך שבע ימים היית מקבל בעיטה לביצים.
^^
אנחנו גם לא מחפשות רחמים. אנחנו תוהות למה גברים כמוך לא רגישים כלפי מגדר שלם שסובל כל חודש, ובאים בגישה שזה קליל. מעניין איך היית מרגיש עם כל חודש למשך שבע ימים היית מקבל בעיטה לביצים.
אל תתחילי עם להשוות בכלל זה לא אותו דבר
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא התחלתי להשוות, אני זורמת אתכם שהכנסתם את הבעיטה לשאלה הנוכחית, שהיא בכלל לא מדברת על ההשוואה.
אני לא התחלתי להשוות, אני זורמת אתכם שהכנסתם את הבעיטה לשאלה הנוכחית, שהיא בכלל לא מדברת על ההשוואה.
באותו הנושא: