14 תשובות
חברה שלך ממש כאילו מגעילה וכן את לא יכולה לשלוט ככ על הגובה של הבן זוג שלך אבל כגבוהה מהמומצע פשוט בנות גבוהות מעדיפות גבוהים זה דיי כאילו נורמלי לא
הגובה שלו חשוב לך?
אם הוא היה 1.65 זה היה משנה לך?
אם הוא היה 1.65 זה היה משנה לך?
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא משנה לי הגובה שלו מצידי שיהיה מטר 65 כמו שאתה אומר אבל אני לא אוותר על הגבר שלי בשביל מישהי בגלל שהוא גבוה
זה לא משנה לי הגובה שלו מצידי שיהיה מטר 65 כמו שאתה אומר אבל אני לא אוותר על הגבר שלי בשביל מישהי בגלל שהוא גבוה
היא ממש קנאית ומגזימה, הכל בסדר את לא צריכה להתפשר רק בגלל שהיא זרקה לך הערה מטופשת כזאת
אה ברור שלא. מה אכפת לך מה היא אומרת. אם זה חבר שלך ואת אוהבת אותו זה חשוב.
אנונימי
שמעי חברה שלך לא יכולה להגיד לך כלום ולדבר ככה אבל בתכלס אפשר להבין מאיפה היא באה כי נמוכות לא חייבות מישהו שגבוה מהן במטר , בנות גבוהות מחפשות מישהו שאפילו גבוה בקצת ואתן כאילו לוקחות אותם
זו בדיחה. לא נראה לי מישהי גבוהה באמת אמרה את זה והתכוונה לזה. ואני מאוד מקווה שחברה שלך גם כן צחקה איתך לגבי זה כי להגיד ש"גנבת לה מישהו גבוה פוטנציאלי לבן זוג" זה דבילי. בכל מקרה, זו פשוט אמירה הומוריסטית כי נשים גבוהות גם לרוב מחפשות גברים גבוהים ואז מגיעה מישהי נמוכה יותר ובמקום ללכת על מישהו שגבוה ממנה באותו יחס (מישהו נמוך יותר), אז היא באה ו"לוקחת" מישהו שהיה יכול להיות גבוה ביחס ממישהי גבוהה יותר.
שואל השאלה:
אז את אומרת בעצם שגבוהות מתבאסות מזה כי אני יכולה נגיד גם לצאת עם מישהו מטר 70 והן יעדיפו מישהו שגבוה מהן אפילו בקצת?
אז את אומרת בעצם שגבוהות מתבאסות מזה כי אני יכולה נגיד גם לצאת עם מישהו מטר 70 והן יעדיפו מישהו שגבוה מהן אפילו בקצת?
אה ודרך אגב אני דיי חושבת שרוב האנשים שאומרים את זה מתכוונים לזה ש"אין ככ זכות לנמוכות" להגיד שהן רוצות גבר גבוה כי בעיקרון הן לא ככ צריכות כי יש בנות גבוהות שכן יהיה יותר נורמלי בשבילהן גבר גבוה.. נגיד בשבילי שאני 1.67 שזה לא כזהה גבוה אני ממש מעדיפה גבר שבוודאות גבוה כי נמאס לי להתפשר על גבר שאומר שהוא 1.69 ואז לגלות שהוא יותר נמוך ממני שנפגשים..
^2 כביכול, כן. מן הסתם אני לא מצפה ומקווה שאחרות גם כן לא מצפות שתוותרי על בחורים גבוהים אם יש שם ניצוץ ומשיכה. אין פה כוונה אמיתית למנוע מכן לצאת עם אנשים גבוהים (כי אם יש רגש ועניין, הגובה פחות קריטי).
נשמע שהחברה שלך מקנאה בך זה לא שאת עכשיו שולטת באיזה גובה תהיי כנראה היא לא מוצאת אף אחד בגלל ההתנהגות שלה כלפי אנשים אחרים לא הייתי קוראת לה חברה אחרי דבר כזה, במקום להיות שמחה בשבילך שמצאת מישהו היא כועסת עלייך?? מה
שואל השאלה:
מסכימה ממש לא בסדר
מסכימה ממש לא בסדר
שואל השאלה:
היא תמיד מנסה להיות הראשונה בהכל ואם בחבורה יהיו 2 שיהיה להן חבר היא תמצא חבר גם אם היא לא אוהבת אותו רק כדי שיהיה לה כאילו מישהו אבל חוץ מזה היא באמת חמודה וכיף לדבר איתנ ולפרוק לה
היא תמיד מנסה להיות הראשונה בהכל ואם בחבורה יהיו 2 שיהיה להן חבר היא תמצא חבר גם אם היא לא אוהבת אותו רק כדי שיהיה לה כאילו מישהו אבל חוץ מזה היא באמת חמודה וכיף לדבר איתנ ולפרוק לה
היא הזויה לדעתי תחיי את החיים שלך ותנתנקי איתה קשר
אנונימי
באותו הנושא: