8 תשובות
קרינג
מוזר קצת
שואל השאלה:
וואי חשבתי זה רק אני חושב ככה
אנונימי
קרינג מה
לא חושבת שזה קרינג
כעיקרון זאת אומנות לפי דעתי הוא כותב מה שהוא חושב ונותן למילים לצאת בקלות למרות הכל
יש בזה משהו כנה ואני די אהבתי את זה
הוא מנסה להרים לבנות מה שלא קורה הרבה.
וזאתי שכתבה אחרי די צודקת
זה גורם קצת לאי נוחות שהוא משתף ככה את הרגשות שלו אבל זה מאוד יפה איך שהוא מצליח להביא את הרגשות שלו למילים.
זה מביך