4 תשובות
אני לא כל כך שומעת אותם אבל לדעתי הם טובים
השיר האהוב עליי שלהם הוא clint eastwood
אה וקלינט איסטווד
אנונימי
הם טובים אבל אנטי ציונים
אנונימי