4 תשובות
הם סבבה
אני לא כל כך שומעת אותם אבל לדעתי הם טובים
השיר האהוב עליי שלהם הוא clint eastwood
השיר האהוב עליי שלהם הוא clint eastwood
אה וקלינט איסטווד
אנונימי
הם טובים אבל אנטי ציונים
אנונימי
באותו הנושא: