9 תשובות
אחלה להקה
פסיכיםם
לא משהו
אנונימית
נחמדה
אוהבת אותם
מתה עליהם כבר מלא שנים, היה לי פוסטר שלהם ממזמן
להקה קטלנית
סבבה מאוד
באותו הנושא: