7 תשובות
אני לא בעד בניה לא חוקית ואלימות, אבל כמובן שאני לא חושב שכולם עושים את זה אני מדבר על אלה שכן
אחלה אנשים,אם הם לא היו מזמן הערבים היו מתיישבים בכל הארץ
מחבלים
מחבלים
אחלה אנשים
מחבלים עם פאות וציציות.
מי שמרביץ לחיילים ושוטרים מקומו מאחורי סורג ובריח.
גבריםם
אנונימית