8 תשובות
שואל השאלה:
זה הכל שטחים שלנו, ואין זמן לעשות את זה בדרך חוקית כי אם אנחנו לא נלך ונתיישב הערבים יעשו את זה, זה מאבק על הארץ שלנו, ואיפה שאנחנו לא נלך ונתיישב הם יעשו את זה
אנונימי
אני שמאלנית וכל זה אבל למזלי הייתה לי הזכות להכיר כמה נערי גבעות ואני מבינה שזה לא מה שאנחנו חושבים עליהם אלא פשוט שיש להם אידאולוגיה שונה הייתי ממש רוצה לבוא לראות איך אתם חיים אבל זה לא נראה לי כל כך פשוט הבעיה העיקרית היא שאתם לוקחים שטחים שלא שלכם ואני מבינה למה אבל לדעתי אתם צריכים לעשות את זה בדרך חוקית מצד אחד אתם גם עושים דברים הזויים מצד שני המשטרה הצבאית גם לא הכי קדושה אז... כע
מה זה נערי גבעות?

עריכה: קראתי את השאלה והבנתי שמדובר במתיישבים, גיבורים כמובן
גיבורים ששומרים לנו על ארץ ישראל
אתה אומר שאלו השטחים שלכם אבל מבחינת הערבים אתם גונבים מהם שטחים אתה לא יכול להסתכל רק על הצד שלך כי יש שניים
שואל השאלה:
^^^מבחינתם הכל שלהם, גם תל אביב גם ירושלים גם הכל זה לא מעניין אותי הצד שלהם
אנונימי
יש לכם גישה והתנהגות של ערבים קיצוניים אבל אתם מצדיקים את ההתנהגות שלכם רק כי אתם יהודים
אנונימי
הם אחלה אנשים
שומרים על ארץ ישראל