8 תשובות
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
בתחנה שלי אין
עדיף שתשאלי איך זה בתחנה שלך
בתחנה שלי אין פיזורים בבוקר יש רק בערב
כן כל עוד אין אוטובוסים אז גן
אז כן בדרך כלל כן
שואל השאלה:
כן נוער
אנונימית
נוער? בדר"כ כן