7 תשובות
150% לא 200
שואל השאלה:
150 זה לא אם אני עובדת גם שישי וגם שבת? ואם רק אחד מהימים אז 50%?
אם אני מקבלת 30 לשעה כמה זה יוצא ממש מבולבלת
אנונימית
שואל השאלה:
חיים זה 50% יכשיו בדקתי באינטרנט לא 200
אנונימית
שואל השאלה:
יעני אם אני מקבלת 30 אז אני מקבלת 60 לא הבנתי?לא הגיוני..
אנונימית
כן. 200 אחוז יותר
אם השכר השעתי שלך הוא 30 את תקבלי 45, את לא חייבת לעבוד גם בשישי וגם בשבת בשביל לקבל שכר שעתי מוגדל.
200% רק בבחירות