6 תשובות
אתמוך בו
אתמוך בו ואחבק אותו
אם זה משהו תינוקי ויומיומי הוא כבר לא יהיה הגבר שלי
אבל אם זה באמת פעם ב וזה אז זה ירגש אותי רצח ולא יהיה לי מושג איך להגיב
אבל אם זה באמת פעם ב וזה אז זה ירגש אותי רצח ולא יהיה לי מושג איך להגיב
אתמוך בו
אני אשאל אותו מה קשה ואהיה שם איתו
אף אחד לא מושלם ולכולם יש משברים ומיני משברים בחיים
והדבר הכי טוב שיכול לקרות זה שיהיה שם מישהו שיתמוך בך
אף אחד לא מושלם ולכולם יש משברים ומיני משברים בחיים
והדבר הכי טוב שיכול לקרות זה שיהיה שם מישהו שיתמוך בך
אני יחבק אותו , יחכה שהוא ירגע ולהגיד לו שאני תמיד פה בשבילו
באותו הנושא: