6 תשובות
אתמוך בו
אתמוך בו ואחבק אותו
DCC
אם זה משהו תינוקי ויומיומי הוא כבר לא יהיה הגבר שלי
אבל אם זה באמת פעם ב וזה אז זה ירגש אותי רצח ולא יהיה לי מושג איך להגיב
אני אשאל אותו מה קשה ואהיה שם איתו
אף אחד לא מושלם ולכולם יש משברים ומיני משברים בחיים
והדבר הכי טוב שיכול לקרות זה שיהיה שם מישהו שיתמוך בך
אני יחבק אותו , יחכה שהוא ירגע ולהגיד לו שאני תמיד פה בשבילו