18 תשובות
זה לא כזה מכבד את האנשים הדתיים שם, אז אני לא הייתי ממליץ, גם זה מקום קדוש אז גם לא
שואל השאלה:
ורם נכיד אני אשים חולצה גדולה מעל? אוברסייז כזה?
אפשר.
עדיף שלא לדעתי
את יכולה לשים מעל חולצה שיהיה מכבד, אבל המלצה שלי זה לקחת איתך בתיק חצאית עד הברך, חצאית שמכבדת את האנשים שם ולא קצרה, ולשים אותה כשתגיעי ואחרי שתלכי מהכותל את יכולה להוריד
כל עוד זה לא טייץ כיווצים
ואם יש חולצה אוברסייז זה בכלל בסדר
אנונימית
לשים חצאית ארוכה וחולצת אוברסייז
לא טייץ.
טיץ זה מכנסיים. זה לא משנה אם תשימי חולצה גדולה או לא. בכל מקרה לא הולכים עם זה לכותל.
אנונימי
חצאית או לפחות מכנס לא צמוד
^^ טייץ זה מכנסיים צמודות ולא צנועות בכלל.
הן לא מתאימות לשום אירוע בקדושה או מקום דתי
ברור מה יש לכם
בסדר גמור אין סיבה שלא
איזה מגזימים פה, כולה טייץ היא לא הולכת ערומה, והכותל בהפרדה בכל אופן
"כולה טייץ" - לא צנוע בעליל
מילא מכנס רגיל (וגם זה לא בסדר) אבל טייץ הרבה יותר גרוע זה צמוד בטירוף
לדעתי כן כדאי לכבד יותר את המקום
בסוף את יכולה ותעשי מה שבראש שלך
אבל לדעתי אם את באמת לא הולכת ללבוש חצאית, אז שימי לפחות ג'ינס רחב או משהו כזה.
פחות, אבל עדיף מאשר לא לבוא כלל

אם יש לך חצאית שימי