6 תשובות
היה לי קפוא בבוקר וקשה לקום
אבל עכשיו שאני כבר מחוץ לבית לבושה טוב לא ממש קר
שואל השאלה:
שיהיה לכם יום קסום
אנונימי
גם לך
אצלנו מושלם
מזג אוויר מדהים בעיניי❤
מושלםם אני אוהבת קור וגשם.