6 תשובות
היה לי קפוא בבוקר וקשה לקום
אבל עכשיו שאני כבר מחוץ לבית לבושה טוב לא ממש קר
אבל עכשיו שאני כבר מחוץ לבית לבושה טוב לא ממש קר
שואל השאלה:
שיהיה לכם יום קסום
שיהיה לכם יום קסום
אנונימי
גם לך
אצלנו מושלם
מזג אוויר מדהים בעיניי❤
מושלםם אני אוהבת קור וגשם.
באותו הנושא: