7 תשובות
קריר טמפ 15 מעלות כזה אהל שיהיה קרירי ולא חם
-10 מעלות צלזיוס
שלג
שלג
שלג.
שלג/ קר ממש עם שמש עדינה ושמיים בהירים.
-10 מעלות צלזיוס. שלכ
מעונן, שונא שמש, שונא צהוב (אני גר באילת) (':
לא חם 25 מעלות כזה
וזהו, היום שלי יהיה מדהים אם זה ככה
לא חם 25 מעלות כזה
וזהו, היום שלי יהיה מדהים אם זה ככה
וואו שיהיה חםם!!
כמה שיותר חם ככה יותר טובב(כאילו עד מידה מסוימת אבל:))
כמה שיותר חם ככה יותר טובב(כאילו עד מידה מסוימת אבל:))
באותו הנושא: