6 תשובות
נראה שהורדת קצת יותר
תשנה קצת את צד שמאל שיהיה סימטרי
הורדת טיפה יותר מידי אבל פשוט אל תגע יותר
הייתי אומרת תוריד גם בצד השני אבל אז יש סיכוי שתוריד גם שם יותר מידי
אז עדיף להשאיר ככה כי זה לא כזה נורא
רואים שיש הבדל אבל הורדת ברמה נורמלית
לא זה סבבה אחי הכל בסדר
הכל בסדר לא ישימו לב
שואל השאלה:
תודה חבר'ה
אז לא לגעת בצד שמאל בכלל?
אנונימי
באותו הנושא: