11 תשובות
מרצוני בטוח לא
שואל השאלה:
למה לא זאת חברה שלך לא היית רוצה להתגאות בה
אנונימית
יכול להיות שלא ככה אני רוצה להתגאות בה... מכל מיני סיבות
לי זה קיטשי מדי
והייתי שונאת את זה
אבל זה חמוד לאחרים
זה די קרינגי אני מרגיש שכל פעם שעושים את זה נפרדים אחרי שנה
שכל אחד יעשה מה שבאלו
לא זה מוזר
tWM
הגיוני, לא הייתי רוצה שיעשו לי, אני פחות בקטע של להעלות את עצמי לרשתות ופחות רואה בזה פואנטה
זה הגיוני
האקס שלי עשה היילייטס כזה מרצונו, לי דווקא לא היה
אני לא כזה הייתי רוצה, אני מאוד אוהבת את הפרטיות שלי ובכללי פרטיות של קשר
אם אפשר להעלות כמה שפחות תמונות זה נחמד. לא לשמור בסוד אבל גם לא לעשות היילייטס, לי זה גרם להרגיש לא בנוח דווקא
אבל זה הגיע ממקום טוב