6 תשובות
למה לא
בטח
אני בן 16 ויש לי גם חברים בגיל עשרים ומשהו ואפילו כמה שלושים ומשהו יש אנשים מאוד מעניינים ומה הבעיה בסתם לדבר איתם ולעשות צחוקים
לא
פער ענק בגילאים
משמע גם שכל שונה
נסיונות שונים
ובכלל לא אותו שלב בחיים
שואל השאלה:
כי יש חתיכת פער גילאים
אנונימי