5 תשובות
למה שתחזרי להיות איתו בקשר, תקשיבי ותכבדי את הרצונות של חבר שלך
זה אומר שלא שחררת ממנו. אם הבן זוג שלך נגד פשוט תשחררי מהאקס ותמשיכי הלאה
תחשבי אם זה היה הפוך היית רוצה שבן הזוג שלך יהיה בקשר עם האקסית? יופי
בתור בת אני אומרת לך שזה לא מכבד בכלל מצידך
בתור בת אני אומרת לך שזה לא מכבד בכלל מצידך
כן
אוי פשוט תגידי שאת עדיין אוהבת אותו
באותו הנושא: