10 תשובות
(:
היי
שונאת את אבא שלי שימ-ת
וואה מי שפה לא דיבר עם אבא שלו כמה חודשים הלוואי עליי
היי
שונאת את אבא שלי שימ-ת
וואה מי שפה לא דיבר עם אבא שלו כמה חודשים הלוואי עליי
אנונימית
מה זה ?
אנונימי
^מערכת יחסים רעילה
אנונימית
מה זה אומר ?
אנונימי
אני
אין לי מערכת יחסים איתו כי לא דיברנו ונפגשנו יותר מארבעה חודשים
אבל גם כשהייתה , הייתה נוראית ורעילה מאוד
אין לי מערכת יחסים איתו כי לא דיברנו ונפגשנו יותר מארבעה חודשים
אבל גם כשהייתה , הייתה נוראית ורעילה מאוד
אכן
אני
אני
לא דיברתי עם אבא שלי בחודשיים- שלושה אחרונים
למה אתה שואל בכל מקרה?
למה אתה שואל בכל מקרה?
אנונימי
תגדירי טוקסיק חח
כן אי אפשר לקרוא לזה בכלל מערכת יחסים
אם תרצי אספר יותר בפרטי
אם תרצי אספר יותר בפרטי
אם אמא,שונא אותה
באותו הנושא: