4 תשובות
גם אני בערך ככה, אבל התחלתי לדבר *_* ואז זה טיפ טיפה הסתדר לי תנסי לדבר עם ההורים שלהם או שתצאי למקומות
תצאי לריצות/הליכות בחוץ.
זה הכי טוב ומשחרר.
אני מציעה להתייחס ברצינות לתשובה שלי:)
מכירה את ההרגשה,
תעשי כיף בבית!
תראי סרטים, תאכלי גלידה, תכיני עוגות, תהיי בסטיפס, תשמעי מוזיקה
זה מה שאני עושה
(גם לי יש חברות כאלה)
אנונימית
אני כמוך
אנונימית