4 תשובות
גם אני בערך ככה, אבל התחלתי לדבר *_* ואז זה טיפ טיפה הסתדר לי תנסי לדבר עם ההורים שלהם או שתצאי למקומות
תצאי לריצות/הליכות בחוץ.
זה הכי טוב ומשחרר.
אני מציעה להתייחס ברצינות לתשובה שלי:)
זה הכי טוב ומשחרר.
אני מציעה להתייחס ברצינות לתשובה שלי:)
מכירה את ההרגשה,
תעשי כיף בבית!
תראי סרטים, תאכלי גלידה, תכיני עוגות, תהיי בסטיפס, תשמעי מוזיקה
זה מה שאני עושה
(גם לי יש חברות כאלה)
תעשי כיף בבית!
תראי סרטים, תאכלי גלידה, תכיני עוגות, תהיי בסטיפס, תשמעי מוזיקה
זה מה שאני עושה
(גם לי יש חברות כאלה)
אנונימית
אני כמוך
אנונימית
באותו הנושא: