התחברות
הרשמה
היי רציתי לשאול נולדתי ב 2007 באיזו שנה הייתי בכיתה א?
בטעות
9 בדצמבר 2025, 16:43
תאריך
תאריכים
גיל
גיוס
3 תשובות
ב
B
Balongadol
שנת 2013 כיתה א
S
Spamm
כיתה א
פ
פטריסיושש
באותו הנושא:
היי רציתי לשאול משהו בגלל שאני עולה לכיתה ט
היי נולדתי בארצות הברית אבל אני יהודייה רציתי לשאול איזה מסורות כיפיות יש לכם בישראל?
מה לעשות אם ממש רציתי לשאול כאן שאלה באתר אבל שכחתי מה רציתי לשאול?
היי לכולם רציתי לשאול מאיזה גיל ומאיזה כיתה אפשר לנשור מהלימודים?!?
אני עולה לכיתה ז' שנה הבאה אז רציתי לשאול
אם נולדתי ב2006 באיזה כיתה הייתי כששנת 2000 היו בכיתה יב?
אם נולדתי ב2005 ועליתי לכיתה א שהייתי בת 7 באיזה שנה עליתי לכיתה א?
מי שעבר כבר את הגדנע בכיתה יא רציתי לשאול כמה דברים
היי רציתי לשאול אני בן 18 מהדרום בכיתה יב האם אני יכול איכשהו להתנדב לצבא
היי כולם, רציתי לשאול איזה מקצועות מתווספים בכיתה ט...
רציתי לשאול שאלה חשובה אבל שכחתי מה רציתי לשאול מה עושים ?