7 תשובות
תלוי בחטיבה שלך
לא יפה לדלג ככה
הכל תלוי בבית ספר שלך
אצלנו מותר
אצלנו מותר
יש בתי ספר שמרשים לא כל הבתי ספר
כן בדרך כלל בחטיבות מותר
אני גם צבעתי בחופש ובאתי עם זה לפחות שלושה חודשים לבית ספר ואף אחד לא העיר לי
למרות שאסור חחח
למרות שאסור חחח
אצלי אפשר