התחברות
הרשמה
זה נכון שאם הלכתי את כל הדרך הביתה וירד עליי מבול אני אהיה חולה?
9 בדצמבר 2025, 13:47
מחלות
שינה
עייפות
3 תשובות
לא
א
אני מישהי אנונימית
אם אתה לא מרגיש חולה אז לא
T
Thomas Shelby.
כן רוב הסיכויים
ה
האנונימית.ת.ת.
באותו הנושא:
הלכתי לשירותים וירד לי מלא דם שם?
נכון יש את הסרט אין דרך הביתה של ספיידרמן?
אם אני סטרייט זה אומר שהלכתי בדרך הנכונה?
נכון ספיידרמן - אין דרך הביתה, היה סרט טוב אבל לא הייתם רואים אותו שוב
חזרתי עכשיו מידיד והיה לי התקף כזה של שיעול ונחנקתי ירדו לי דמעות וזה ישר הלכתי הביתה כי לא יכלתי יותר מה זה אומר??
היום בדרך הביתה באתי להיכנס לדרך קיצור הרגילה שלי, וראיתי שם חבורה של בנים אז פשוט הלכתי בדרך הארוכה יותר כי אשכרה פחדתי
תקשיבו זוכרים שאתמול הלכתי איתכם ואז אמרתם לי שבסוף אי אפשר וממש התבאסתי כי הייתי בדרך ומה עכשיו ללכת כל הדרך חזרה הביתה
איך אומרים נכון ..בדרך הביתה או בדרך לבית ?
ליטפתי חתול רחוב וישבתי לידו כמה דקות ואז הלכתי הביתה והוא הלך אחריי כל הדרך ועכשיו הוא מחכה ליד הבית שלי אני רואה אותו
אוף הלכתי עם חברות הביתה ובדרך ראיתי חבורה של עשרה ילדים עומדים במקום המשך למטה
הלכתי היום בשביל ועצר רכב וירד ממנו מישהו הסתכל עליי בהה בי