אוף הלכתי עם חברות הביתה ובדרך ראיתי חבורה של עשרה ילדים עומדים במקום המשך למטה
ובמקרה רובם היו מהכיתה ואנשים שאני מכירה והסתכלתי עליהם במטרה לומר היי כי אני בטוב איתם והם ממש נחמדים ולא דיברתי איתם כלכך והם הסתכלו עליי ואף אחד אל אמר היי וזה היה כלכך מביך ואני מרגישה ממש רע שלא אמרתי כלום וזה היה כזה מפחיד בבקשה תאמרו לי משהו מביך שהיה לכם בשביל לעודד אותי