15 תשובות
אני 1.80 וכן
בתור בי, כן
אני 1.73
DCC
בטח
אני גבוה וכן זה חמוד
אנונימי
וואו נשמע מדהים
אני נמוך לצערי 1.70
שואל השאלה:
חחח זה מרים לי קצת תביטחון כי לפעמים אני מרגישה שאני נראית קטנה מידי ושאני לא אופציה בכלל
אנונימית
אל תרגישי ככה. תהיי מי שאת ומי שיהיה איתך אני בטוח שיזכה
רוב הגברים אוהבים נמוכות מהם
לי לא מפריע הגובה בין אם גבוה או נמוכה
אבל תלתלים זה יפה ממש ואת נשמעת נחמדה ממש
אז כיאלו מסכים שמי שיהיה איתך בדוק יזכה
שואל השאלה:
איזה חמודים אתם תודה רבה3>
אנונימית
הכי חשוב תישארי מי שאת
שואל השאלה:
בעזרת השם אני אנסה תודה רבה לך3>
אנונימית
חיימשלי נמוכות הכי יפות!!!
תרימי לעצמך!! הוא יאהב אותך בזכות מי שאת!
אם את רוצה לדבר עם מישהו אז בשמחה. גם אני הייתי ככה בהתחלה בלי ביטחון