8 תשובות
למה שלא יצאו
שואל השאלה:
אני פשוט תמיד מרגישה שבגלל שאני נמוכה מסתכלים עלי בבצפר כמישהי בת 12 ולא 16
אני פשוט תמיד מרגישה שבגלל שאני נמוכה מסתכלים עלי בבצפר כמישהי בת 12 ולא 16
אנונימית
אני 190 אז זה די נמוך בשבילי
בטח למה לא
דאם זאת החולשה שלי
כן זה ליטרלי סמאש ^
שואל השאלה:
דאם:)
דאם:)
אנונימית
באותו הנושא: