18 תשובות
כי אני לא רוצה להיות אמא של הבן זוג שלי? מה זה למה
שואל השאלה:
לא אמרתי אמא
אמרתי להתנהג אליו בצורה אימהית
יעני לחבק להרגיע אותו
אנונימי
הרבה ביי
שואל השאלה:
בזוגיות אמורים לחבק ולהרגיע. כנראה את לא מתאימה לזוגיות.
אנונימי
טוב נשמה
בהצלחה
שואל השאלה:
תהיי בריאה
אנונימי
כנראה שאתה לא גבר.
תדמיין שבמקום שאבא שלך היה דואג לכם מתחזק אתכם ועמוד התווך של הבית הוא היה רוצה שאמא שלך תרגיע אותו בזמן שהוא חלש נפשית ופיזית וצריך חיבוקים וחיזוקים כדי לתפקד. אף אחד לא יגדל תקין בבית של אבא כזה.
בתור אישה אני נמשכת לגברים, סורי
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת אבל אני מדבר על יחס זוגי
אנונימי
שואל השאלה:
אבא הוא סוג של שולט על הבית נכון אבל אני מדבר על היחס מהבת זוג שלו.
אני לא אומר שהיה תינוק של הבת זוג שלו.
גבר רוצה שהבת זוג שלו תתייחס אליו טוב ותחבק אותי תאמיני לי
אנונימי
שואל השאלה:
אותו*
אנונימי
לדעתי הניסוח לא נכון
כי יש חיבוק של זוגיות וקרבה ולהרגיש חום שזה חלק חשוב מאוד במערכת זוגיות

ויש חיבוק של אמא שזה משהו תלותי, כאילו אתה ילד קטן שלא יכול להסתדר לבד.

יש הבדל בינהם
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו ילד קטן אבל זה מה שגבר רוצה מאישה אימהית זה לא אומר שהוא באמת ילד קטן
אנונימי
אחי אתה פשוט מערבב דברים שהם לא קשורים לכלום
אם אתה רוצה מישהי שתהיה אכפתית ורגישה אז הכל טוב
אם אתה מחפש מישהי אימהית אתה ילד קטן
אנונימית
שואל השאלה:
אז רוב הגברים הם ילדים קטנים?
לפחות 80 אחוז מהגברים מחפשים אישה אימהית ואת יכולה גם לבדוק את זה
אנונימי
שואל השאלה:
למה
אנונימי
איכס זה הדבר הכי קרינג' ששמעתי
אם מישהו היה אומר לי את זה הוא לא היה רואה אותי יותר לעולם
גבר? ילד אתה מתכוון
וממש לא, איכס
אנונימית
אישה ברמה תיתן יחס טוב כבר ברגיל בלי קשר ללרצות אתה יכול להיות רגוע
אנונימי