4 תשובות
אני חושבת שהשתמשתי בזה
לי פעם היה אבל קצת והשתמשתי בקרם הגנה וזה לאט לאט ירד
קרם הגנה כל יום גם בחורף וניצימניד
ולחות כמובן בוקר ערב
ולחות כמובן בוקר ערב
אני לא מטפלת בזה האמת
אבא שלי אמר שאי אפשר לטפל בצלקות
אבא שלי אמר שאי אפשר לטפל בצלקות
באותו הנושא: