2 תשובות
וואי גם לי יש אני בן 17.5 ויש לי אקנה כבר שנתיים אני לא לוקח כדורים למרות שהרופא עור אמר לי אני פשוט לא רוצה בגלל תופעות לוואי וכאלה אני רק עם משחה. אבל יש לי פצעים תת עוריים וזה נראה כמו צלקות ואני לא יודע מתי זה יעבור לי ואם ישאר לי צלקות כי אני לא מפוצצץ אותם
אנונימי
מתכנן ללכת לקוסמיטיקאי/ת
באותו הנושא: