13 תשובות
זה לא אפלקציה. יש לך את זה בהגדרוצ
שואל השאלה:
לא אני יודעת למה אתם מתכוונים אבל לא שמים סרטון לא לייב פוטו
זה חא אפליקציה זה בטלפון פשוט תכנסי לאייפון שהוואיפי, הפנס, מחשבון וכל אלו ויש שם עיגול עם נקודה תלחצי ואז יש 321 וזה מקליט מסך
שואל השאלה:
לזה אני מודעת אני לא עד כדי כך סתומה חחח
לא לזה התכוונתי
^אה אז למה התכוונת?
אה התכוונת שכמו בטיק טוק שעושים כזה סרטון קצר של הלייב פוטו ואז תמונה?
אם כן תלחצי בחץ כזה שיש למטה ואז תרדי למטה ותלחצי על "שמור כסרטון"
^באפל יש בהגדרות לא צריך להתקין אפליקציה
שואל השאלה:
תודה לכולם הצלחתי סוף כל סוף נשבעת שאני קשת הבנה חחח
שואל השאלה:
אפל
בסמסונג או באפל? או משהו אחר?
אם לא למה התכוונת?