6 תשובות
עד כמה לעומק יש לכם שיחות? היא מספרת לך דברים אישיים אתה צוחקים ונהנים ביחד או שהכל סתם בהודעות זה מסובך להסביר אבל אתה צריך להיפתח גם ריגשית וגם הן ופשוט להיות כנים
שואל השאלה:
מספרות על הכל
נשים מאוד פתוחות איתי ומדברות כל הדברים הכי אישיים בדרך כלל
אנונימי
יש מצב שהן רואות אותך בתור הידיד שלהן אז זה גם גורם לך לראות את זה ככה ואז אין לך התרגשות מזה בכלל כי אין לכם את הרגש הזה בניכם
שואל השאלה:
אני מדבר עם בנות ומכיר אותן לעומק, ועדיין לא מתרגש מאף אחת כשהיא שולחת לי הודעה
אנונימי
תתחיל לדבר עם מישהי תכיר אותה באמת ותראה איך פתאום אתה מתרגש שהיא שולחת הודעה ואיך פתאום זה מעלה לך חיוך ולאט לאט תתחיל לחוות קשר אמיתי
ואם אתה רוצה לפרוק או להסביר מה אתה מרגיש אני תמיד פה לעזור
כשזה יגיע זה יגיע:)