73 תשובות
לפחות את מהאלה שמבינות את זה. תתנחמי בזה שאת מהחכמות מהמין שלך, כי רובן לא מבינות את זה.
להתבגר
השפעה של תרבות מערבית לצערי
אם תקראי בחוברת ''להיות את'' - תלמדי על מהות האישה באמת
אם תקראי בחוברת ''להיות את'' - תלמדי על מהות האישה באמת
הכל מביך במין הנשי גם החרמנות שלכן
יש פה שאלות של בנות נימפומניות
יש פה שאלות של בנות נימפומניות
אנונימי
רגשי נחיתות זה חלק מהחיים שלכן, זה תמיד יביך שיש לכן חור למטה ואנחנו אלה ששולטים.
תקבלי את זה ותחיי את החיים אין לך ברירה
תקבלי את זה ותחיי את החיים אין לך ברירה
אנונימי
את יכולה ליהות יותר חסינה נפשית וגם פיזית (אם תתאמני על זה) וסקס את לא חייבת לעשות
את לא חייבת להיות אישה "קלאסית", מפריע לך להיות פסיבית? נשלטת? אחלה, תתפסי אומץ ותהיי מי שאת רוצה להיות.
אנונימי
שואל השאלה:
התשובות פה רק עושות יותר רע
התשובות פה רק עושות יותר רע
אנונימית
זה שאת רגישה מידי לא אומר שכל הבנות מותק
^^מה את רוצה שיאמרו לך... את צודקת, בממוצע נשים פחות יוזמות, פחות אקטיביות, יותר "חמודות", יותר נשלטות, את פשוט לא חייבת להיות אחת כזו גם.
אין מה להגיד יותר מזה, זו פשוט המציאות.
אין מה להגיד יותר מזה, זו פשוט המציאות.
אנונימי
כרגיל הגברים כאן מאכזבים
תקשיבי אחות אין דבר כזה מין נחות, לא גברים ולא נשים. את אישה בין אם תרצי ובין אם לא ואין בכלל שום הגיון להשוות את עצמך לגברים כי את לא גבר, את אישה. לכל אחד יש את הדברים שלו, אז בסקס הגבר נכנס בך אבל מי זה שיולד וממשיך את האנושות? את או הגבר? אין פה מקום להשוואה תאמיני לי ותתחילי לאהוב את עצמך ולקבל את עצמך כמו שאת מאחלת
לך רק בריאות
תקשיבי אחות אין דבר כזה מין נחות, לא גברים ולא נשים. את אישה בין אם תרצי ובין אם לא ואין בכלל שום הגיון להשוות את עצמך לגברים כי את לא גבר, את אישה. לכל אחד יש את הדברים שלו, אז בסקס הגבר נכנס בך אבל מי זה שיולד וממשיך את האנושות? את או הגבר? אין פה מקום להשוואה תאמיני לי ותתחילי לאהוב את עצמך ולקבל את עצמך כמו שאת מאחלת
לך רק בריאות
את צריכה להבין שזה שגברים דפוקים מגדירים אותנו ככה לא אומר שאנחנו ככה המין הנשי חזק ומעורר השראה
שואל השאלה:
זה לא רק זה
תגידו לי למה גבר צריך אישה? בשביל לתקן מדף הוא יכול לבד, להחליף גלגל הוא יכול לבד, לשכור בית הוא יכול לבד
זה פשוט מרגיש שאנחנו סתם פה להביא להם ילדים וזה עצוב זהו
זה לא רק זה
תגידו לי למה גבר צריך אישה? בשביל לתקן מדף הוא יכול לבד, להחליף גלגל הוא יכול לבד, לשכור בית הוא יכול לבד
זה פשוט מרגיש שאנחנו סתם פה להביא להם ילדים וזה עצוב זהו
אנונימית
את אומרת שגברים מועילים כי הם יודעים להתקין מדף? נו באמת דודה שלי מתקינה מדפים ארונות מה שאת רוצה הכל בסדר תרגעי
^^^אממ אנחנו יכולות לעשות לבד גם את כל הדברים האלה.
אנונימית
שואל השאלה:
נכון אבל גברים לא באמת צריכים אותנו חוץ מאת הגוף שלנו זה הדבר היחיד שאכפת להם באמת ממנו
לעומת זאת אנחנו הרבה יותר תלויות רגשית בהם וזה חרא
נכון אבל גברים לא באמת צריכים אותנו חוץ מאת הגוף שלנו זה הדבר היחיד שאכפת להם באמת ממנו
לעומת זאת אנחנו הרבה יותר תלויות רגשית בהם וזה חרא
אנונימית
^גברים גם תלויים רגשית בנו.
אנחנו כולנו בני אדם, לא יודעת מה ניסו לצייר לך, שגבר יותר נהנה בלי אישה על הראש שלו או אנע עארף, אבל זה לא נכון.
אנחנו כולנו בני אדם, לא יודעת מה ניסו לצייר לך, שגבר יותר נהנה בלי אישה על הראש שלו או אנע עארף, אבל זה לא נכון.
אנונימית
אין מה לעשות זאת המציאות. הכי חשוב זה שתטפחו את הגוף שלכן, חוץ מזה לא צריך אתכן לכלום.
^^^^יש למטבע צד שני... כל תהליך החיזור למשל נחשב למאוד "גברי". זה מאמץ שאנחנו (לרוב) אלה שצריכים להשקיע ואתן נהנות ממנו.
אנונימי
היא צודקת במהות, אין לנו עניין אמיתי בנשים אם לא היה להן גוף שמושך אותנו. גבר הוא עצמאי מאוד בטבעו ולא מונוגומי, אישה זאת שחייבת הגנה רגשית וגבריות לידה
אנונימי
זה כמו כלב בתכלס. אם כלבים לא היו חמודים, הם כנראה היו ננטשים ברחובות ואוספים זבל מהרחוב. זה די אותו דבר כשחושבים על זה.
לא כלב, אסל יש משהו חיית מחמד בנשים. הצורך בלהגן עליהן, לשמור, לפרנס, לשלוט בהן, כמו לטפל בילד.
המזל שלהן שאבלוציונית נועדנו לכבוש אותן אז הגוף שלהן ומין איתן הוא חשוב בחיינו
המזל שלהן שאבלוציונית נועדנו לכבוש אותן אז הגוף שלהן ומין איתן הוא חשוב בחיינו
אנונימי
^^^אץה משווה אותי לכלב?
נכון יש בזה משהו.
כלבלב, בקטע טוב.
איזה אנשים הזויים לצחוק או להיות בהלם תרבותי אני כבר לא יודעת
גם העובדה שהן כל כך אוהבות שאנחנו משפילים אותן במין, אין להן מושג כמה תחושה עליונות זה נותן לנו עליהן וזלזול. קוראות על זה בוואטפד ואחר כך רוצות שתבצע את זה במציאות אבל "רק במיטה". התמימות שלהן זה משהו
אנונימי
קודם כל אני בן 21. דבר שני אל תזלזלו, תקשיבו קצת לניסיון חיים שיש לי.
שואל השאלה:
זה באמת נוראי, ידעתי שזה מה שאתם מרגישים בסקס ^^
זה באמת נוראי, ידעתי שזה מה שאתם מרגישים בסקס ^^
אנונימית
איזה תשובה את מצפה לקבל על שאלה כזו?
ולגבי הקטע של "החדירה" את מבינה שזו דרך הטבע נכון?
ולגבי הקטע של "החדירה" את מבינה שזו דרך הטבע נכון?
מה הבעיה בזה שאתן נחותות, תקבלי את זה באהבה. אין לך הרבה מה לעשות בעולם חוץ מלפתוח רגליים. הגברים בונים, מפתחים ועומלים קשה על האנושות.
יש לך רק להשתמש במיניות שלך וסיימת את תפקידך בלי לשבור את הראש או למות במלחמות.
לכי תעשי לק ותצאי עם חברות לקנות בגדים מתוקה
יש לך רק להשתמש במיניות שלך וסיימת את תפקידך בלי לשבור את הראש או למות במלחמות.
לכי תעשי לק ותצאי עם חברות לקנות בגדים מתוקה
אנונימי
חשבתי בדיוק ככה פעם עד שהבנתי שהערך שלי לא נקבע בהאם אני זכר או נקבה. תתייחסי לזה כדבר שולי, לא מה שמגדיר אותך. הדבר היחידי שמגדיר אותך זה את כבן אדם, איזה הישגים *את* תצליחי להשיג בחיים, איזה רצונות *לך* יש במוח, ולאן *את* שואפת.
ואגב, relentless שוביניסטי וסקסיסטי.
ואגב, relentless שוביניסטי וסקסיסטי.
אנונימית
^ בסוף היא אישה עם איבר מין נשי, רגשות נשיים ומחשבה נשית.
היא לא תצליח לברוח מזה. הטבע הוא לקבל את מי שהיא ולא לנסות להיות שונה מהייעוד שלה.
היא לא תצליח לברוח מזה. הטבע הוא לקבל את מי שהיא ולא לנסות להיות שונה מהייעוד שלה.
אנונימי
שוב פעם גברים מנסים להשתיק אותנו לא עברנו את זה??
אנחנו לא מנסים להשתיק אף אחד, זה הטבע משתיק
^^^^בסופו של דבר אתה יכול להגיד שמלא דברים באבולוציה של אבות אבותייך קבעו לך את קו המחשבה העכשווי, את מי שאתה היום.
ולמרות כל זאת, זה עדייו לא מבטל אותך, זה עדיין לא מבטל את ההתייחסות שלך לעצמך ולסביבה, להחלטות שתיקח כבן אדם.
המטרה זה פשוט לא להתייחס לזה, לא להתייחס לעצם זה שאתה משתייך לקבוצה מסוימת בחברה, לא להשתעבד לזה, לא לחשוב מה אחרים עשו ולכן תעשה כמוהם, אתה לא הם, אתה זה אתה. אתה בן אדם בפני עצמך, לא חלק מקבוצה, בן אדם.
אני כן אישה, אבל לפני הכל אני בן אדם, אישה זה לא מה שיגדיר אותי, אישה זה גם לא מה שיגדיר את המחשבות שלי, אני אגדיר ואצור את המחשבות שלי.
ולמרות כל זאת, זה עדייו לא מבטל אותך, זה עדיין לא מבטל את ההתייחסות שלך לעצמך ולסביבה, להחלטות שתיקח כבן אדם.
המטרה זה פשוט לא להתייחס לזה, לא להתייחס לעצם זה שאתה משתייך לקבוצה מסוימת בחברה, לא להשתעבד לזה, לא לחשוב מה אחרים עשו ולכן תעשה כמוהם, אתה לא הם, אתה זה אתה. אתה בן אדם בפני עצמך, לא חלק מקבוצה, בן אדם.
אני כן אישה, אבל לפני הכל אני בן אדם, אישה זה לא מה שיגדיר אותי, אישה זה גם לא מה שיגדיר את המחשבות שלי, אני אגדיר ואצור את המחשבות שלי.
אנונימית
מקווה שלא לקחת דוגמא מהפו*נו
אנונימי
זה דוגמה****
הדבר היחיד שמביך אלו הדעות שלך, אבל וואלה מרחמת עלייך שיש לך רגשי נחיתות כאלה.
אני מחליטה על כל דבר בחיים שלי, ואנשים לא מעיזים לזלזל בי במציאות כי אני לא נותנת.
המעלות שלך רחוקות להיות מושפעות רק בגלל מין, וזה בחירה שלך איך להתנהל.
אני מחליטה על כל דבר בחיים שלי, ואנשים לא מעיזים לזלזל בי במציאות כי אני לא נותנת.
המעלות שלך רחוקות להיות מושפעות רק בגלל מין, וזה בחירה שלך איך להתנהל.
פה היא מתכוונת להיבטים נשיים קלאסיים של פסיביות וכו
האם היא יכולה לנסות להיות אקטיבית וגברית יותר? ברור אבל זה לא טבעי לה. המרדף של נשים אחרי תכונות גבריות רק גורם להן לתסכול.
יש לטבע דרך מאוד ברורה לגבי נקבת האדם ומה תפקידה בעולם. אפשר לטשטש את זה עם המון פמיניזם, אבל הלב והמוח חזקים יותר מכל אידיאולגיה
האם היא יכולה לנסות להיות אקטיבית וגברית יותר? ברור אבל זה לא טבעי לה. המרדף של נשים אחרי תכונות גבריות רק גורם להן לתסכול.
יש לטבע דרך מאוד ברורה לגבי נקבת האדם ומה תפקידה בעולם. אפשר לטשטש את זה עם המון פמיניזם, אבל הלב והמוח חזקים יותר מכל אידיאולגיה
אנונימי
אין מה לעשות גברים בנו ותכננו את כל מה שסביבכם
אנחנו אוהבים רק להיות בתוככן
אנחנו אוהבים רק להיות בתוככן
אנונימי
^^אני פשוט לא חושבת שאתה מבין את הנקודה שלי פה.
אנונימית
אנחנו נחותים בתור בני אדם בלי קשר למין שלנו
הפתעה
הפתעה
תהפכי לגבר מה אני אגיד לך
איזה דיון מוזר
כן נשים נחותות אבל זה העולם וטוב לכולם ככה
כן נשים נחותות אבל זה העולם וטוב לכולם ככה
אנונימי
אנונימי, למה אנחנו נחותות לדעתך? לפי התשובות שלך, אני מבינה שזה בגלל כוח פיזי, נכון? אם כן, מדוע אתה מודד ערך אדם על פי כוחו הפיזי? או על תפקידו במערכת הרביה?
כל מה שאמרת זה פשוט מטומטם ומתמסכן
אנונימית
אין דבר שאת צריכה יותר להתגאות מזה שאת אישה אחותיי!!
אוי מתוקה. רשמת דברים יפים ונוגעים עם הרבה פאתוס אין מה להגיד, רק תשתי מים קרים רק לא בריא לקחת ללב.
שוב המרמור הוא בעיקר שלך, אבל לא שופט, כנראה מבאס להיות רק גוף.
לילה מקסים ❤
שוב המרמור הוא בעיקר שלך, אבל לא שופט, כנראה מבאס להיות רק גוף.
לילה מקסים ❤
אנונימי
גם בחיים לא יצא לי שגבר חדר בי כמו " צעצוע" ואם כן כנראה שהוא לא האחד
לא יודעת מה איתך אני אוהבת להיות אישה ואם הייתי קמה בבוקר גבר הייתי מתא*בדת בשנייה הראשונה שאני קמה
אנונימית
אז אף אחד לא מתכוון לקחת בחשבון אותי? לא? אוקיי
הלכתי לספק איזה גבר
הלכתי לספק איזה גבר
לפי גברים אנחנו נחותות בגלל כוח פיסי. מישהו צריך להזכיר להם שפיל יכול למעוך אותם, ושהם לא החיה עם הכוח פיסי הכי חזק בטבע. אז אם מודדים את הערך של גברים לפי כוח פיסי, הם חסרי ערך.
אנונימית
שואל השאלה:
נשבעת שלא התכוונתי לנסח את זה בצורה רעה פשוט כתבתי מה שיושב לי עליו ואני מתמודדת איתו
בסדדר אןלי אני טועה אבל זה התחושות האישיות שלי ואולי זה קשור לדברים שעברתי
חשבתי שפחות תשפטו וזה רציני פגע בי
נשבעת שלא התכוונתי לנסח את זה בצורה רעה פשוט כתבתי מה שיושב לי עליו ואני מתמודדת איתו
בסדדר אןלי אני טועה אבל זה התחושות האישיות שלי ואולי זה קשור לדברים שעברתי
חשבתי שפחות תשפטו וזה רציני פגע בי
אנונימית
אנונימית בעלת עמוד בסטיפס,
אל תקחי את זה אישית, אני יודעת שזה יכול לעצבן אבל זה לא האמת אז למה זה מציק לך?
בשבילי זה בידור לראות גברים מהסוג הזה, הפרימטיביות והרמת משכל הנמוכה, אני אוהבת להרגיש נעלה עליהם ולראות כמה אנשים נחותים יש.
יש לי משהו להגיד לך,
תאמיני לי שאני אובחנתי כמחוננת מגיל צעיר ואני הייתח בסביבת מחוננים(כיתצ מחוננים פרוייקטים וכו), וכל הגברים החכמים הם תמיד גם הגברים שיודעים להעריך אותך, לכבד אותך ולראות אותך כשווה.
אני עברתי לגור לפני כמה שנים בבין הישובים הכי יקרים במדינה, אנשים פה הם מיליונרים ומצליחנים, רופאים בכירים, בעלי חברות הייטק, ידוענים, פוליטקאים, עורכי דין מהגדולים במדינה, מהנדסים, בעלי עסקים, טייסים וכו..
כל אדם שפגשתי פה הוא אדם ליברל שמכבד נשים, וגם פה יש נשים עם קריירות מטורפות.
עבדתי בשירות שלי עם טייסים, נחשי מה? כנל.
בחיים שלי לא פגשתי אדם ששווה משהו שאין לו הערכה לנשים.
עכשיו תזכרי בגברים שבדרך כלל מזלזלים בנשים, ערסים או גברים שלא הולך להם עם המין הנשי(מירמור).
תחשבי את למי עדיף לך להקשיב.
אל תקחי את זה אישית, אני יודעת שזה יכול לעצבן אבל זה לא האמת אז למה זה מציק לך?
בשבילי זה בידור לראות גברים מהסוג הזה, הפרימטיביות והרמת משכל הנמוכה, אני אוהבת להרגיש נעלה עליהם ולראות כמה אנשים נחותים יש.
יש לי משהו להגיד לך,
תאמיני לי שאני אובחנתי כמחוננת מגיל צעיר ואני הייתח בסביבת מחוננים(כיתצ מחוננים פרוייקטים וכו), וכל הגברים החכמים הם תמיד גם הגברים שיודעים להעריך אותך, לכבד אותך ולראות אותך כשווה.
אני עברתי לגור לפני כמה שנים בבין הישובים הכי יקרים במדינה, אנשים פה הם מיליונרים ומצליחנים, רופאים בכירים, בעלי חברות הייטק, ידוענים, פוליטקאים, עורכי דין מהגדולים במדינה, מהנדסים, בעלי עסקים, טייסים וכו..
כל אדם שפגשתי פה הוא אדם ליברל שמכבד נשים, וגם פה יש נשים עם קריירות מטורפות.
עבדתי בשירות שלי עם טייסים, נחשי מה? כנל.
בחיים שלי לא פגשתי אדם ששווה משהו שאין לו הערכה לנשים.
עכשיו תזכרי בגברים שבדרך כלל מזלזלים בנשים, ערסים או גברים שלא הולך להם עם המין הנשי(מירמור).
תחשבי את למי עדיף לך להקשיב.
נסיכה, אין לך שום סיבה לרגשי נחיתות כלשהן על המין שאליו את משתייכת.
זה שהגבר חודר לאישה בזמן סקס לא הופך אותה לנחותה ולא אותו לעליון.
גם אם בעינייך יש פה עיניין של שליטה (למרות שאני בכלל לא מסכימה שהגבר שולט באישה בגלל שהוא חודר אליה) זה לא אומר שאת נחותה ממנו.
גברים צריכים נשים בדיוק כמו שנשים צריכות גברים.
אנחנו לא אותו דבר, גבר זה לא אישה ואישה זה לא גבר ואין מה להשוות, אבל הסיבה שאנחנו לא אותו דבר היא שאנחנו משלימים אחד את השני ויש צורך בשנינו בשביל להתקיים.
אוקיי, אז גבר יכול לתקן מדף ולהרכיב שידה וכל דבר אחר, אבל זה משהו שגם את יכולה לעשות אם תנסי במקום לקרוא לאבא/אח/דוד/חבר/ידיד שיעשו את זה בשבילך, בכלל עדיף בדברים כאלה לא לשפוט לפי מגדר כי לא תמיד יהיה לצדך גבר שיוכל לעשות את זה.
אבל אנחנו גם רגישות מאוד, אוהבות, יודעות לדבר ללב, יודעות להקשיב ולייעץ, ואם תתמקדי במקום להתבאס על מי שאת- תדעי גם לעשות כל דבר אחר.
אל תתני לאף גבר להרגיש מעלייך, לא צריך פה שוויון מהסוג של כולנו אותו דבר כי זה לא נכון ורק נידפק מזה, צריך פה שוויון של אנחנו לא אותו דבר, אבל אנחנו צריכים זה את זו במידה שווה.
זה שהגבר חודר לאישה בזמן סקס לא הופך אותה לנחותה ולא אותו לעליון.
גם אם בעינייך יש פה עיניין של שליטה (למרות שאני בכלל לא מסכימה שהגבר שולט באישה בגלל שהוא חודר אליה) זה לא אומר שאת נחותה ממנו.
גברים צריכים נשים בדיוק כמו שנשים צריכות גברים.
אנחנו לא אותו דבר, גבר זה לא אישה ואישה זה לא גבר ואין מה להשוות, אבל הסיבה שאנחנו לא אותו דבר היא שאנחנו משלימים אחד את השני ויש צורך בשנינו בשביל להתקיים.
אוקיי, אז גבר יכול לתקן מדף ולהרכיב שידה וכל דבר אחר, אבל זה משהו שגם את יכולה לעשות אם תנסי במקום לקרוא לאבא/אח/דוד/חבר/ידיד שיעשו את זה בשבילך, בכלל עדיף בדברים כאלה לא לשפוט לפי מגדר כי לא תמיד יהיה לצדך גבר שיוכל לעשות את זה.
אבל אנחנו גם רגישות מאוד, אוהבות, יודעות לדבר ללב, יודעות להקשיב ולייעץ, ואם תתמקדי במקום להתבאס על מי שאת- תדעי גם לעשות כל דבר אחר.
אל תתני לאף גבר להרגיש מעלייך, לא צריך פה שוויון מהסוג של כולנו אותו דבר כי זה לא נכון ורק נידפק מזה, צריך פה שוויון של אנחנו לא אותו דבר, אבל אנחנו צריכים זה את זו במידה שווה.
ערסים מזלזלים בנשים אבל הולך להם איתן. אין תמיד קורלציה בין היחס שלך לאישה לבין ההצלחה שלך עם נשים
להפך לפעמים, יש כאלה שככל שתזלזל בהן ירצו אותך יותר
להפך לפעמים, יש כאלה שככל שתזלזל בהן ירצו אותך יותר
אנונימי
יש לך קשיי הבנת הנקרא מה הקשר למה שאמרתי? הסברתי לה שעדיף להקשיב לאנשים מצליחים,כאלה שיש להם אייקיו גבוהה, משום שאלו אנשים שעדיף להיןת בסביבתם והאנשים שבאמת מצליחים ואפשר להעריך את הדעות שלהם.
ולגבי ערסים, הם לא באמת מצליחים עם נשים, לפחות בעיני, הם הולכים למועדונים (שבלי להשמיץ שום אישנ שאוהבת את זה) בנות שם לרוב במילא מחפשות גבר.
לחלקם יש חברה שתואמת לרמה שלהם וגם הנדירים הם אלו שמחזיקים לזמן ארוך.
אם זה מה שאתה מחפש בחיים, שיבושם לך.
בסופו של דבר יעבור השלב של התיכון גם אצלך והיוצרות יתהפכו לרוב, נשים מבינות שבית יציב, ביטחון כלכלי ובן אדם חכם שמכבד זה יותר חשוב מפוזה ועדיף לצאת עם הייטקיסט מאשר עם אינסטלטור.
בזמן שאני וחברים שלי קיבלנו את התפקידים שרצינו בצבא במודיעין ובחיל האוויר ויש לרובנו זוגיות של כמה שנים, הערסים שאנחנו מכירים סיימו כטבחים, נהגים ועובדי רסר, הולכים למועדון בסופש ומחפשים איזה בחורה זמנית שתזרום איתם או תקועים בטינדר.
אני לא יודעת מה אתה מגדיר הצלחה עם נשים.
ולגבי ערסים, הם לא באמת מצליחים עם נשים, לפחות בעיני, הם הולכים למועדונים (שבלי להשמיץ שום אישנ שאוהבת את זה) בנות שם לרוב במילא מחפשות גבר.
לחלקם יש חברה שתואמת לרמה שלהם וגם הנדירים הם אלו שמחזיקים לזמן ארוך.
אם זה מה שאתה מחפש בחיים, שיבושם לך.
בסופו של דבר יעבור השלב של התיכון גם אצלך והיוצרות יתהפכו לרוב, נשים מבינות שבית יציב, ביטחון כלכלי ובן אדם חכם שמכבד זה יותר חשוב מפוזה ועדיף לצאת עם הייטקיסט מאשר עם אינסטלטור.
בזמן שאני וחברים שלי קיבלנו את התפקידים שרצינו בצבא במודיעין ובחיל האוויר ויש לרובנו זוגיות של כמה שנים, הערסים שאנחנו מכירים סיימו כטבחים, נהגים ועובדי רסר, הולכים למועדון בסופש ומחפשים איזה בחורה זמנית שתזרום איתם או תקועים בטינדר.
אני לא יודעת מה אתה מגדיר הצלחה עם נשים.
מניחה בביטחון שהקשר עם אמא שלך רחוק מלהיות טוב.
זה נטו טראומות פסיכולוגיות גורמות לך להרגיש ככה.
מה זה אנחנו רגישות מדי? בעקבות שינויים הורמונלים במהלך חיינו אנחנו חוות רגישות מוגברת לעיתים. זו עובדה כי ככה גופנו עובד, ואין בזה משהו מבייש. *את* רואה את זה כמבייש בגלל הטראומות שלך, וזה נטו עניין של הנקודת מבט שלך, כל אדם שפוי מבין שככה מגיב גוף האישה למצבים שונים וזו עובדה שלא מעבירה נחיתות למין הזה, כי זה פשוט מה שיש, אדם נורמלי (גבר, ואישה) מבין את זה ולא משייך לזה תגיות שליליות.
חלשות פיזית? את מוזמנת להתאמן בחדר כושר להעלות מסת שריר לעשות אימוני כוח לאכול בכמויות להתאמן על הכוח הפיזי שלך, ואת תהיי חזקה מרוב הגברים שאת מכירה.
לגבי התיאור המיני שלך שמדאיג אותך, אני רק אחזור ואומר שזה הגישה שלך וההסתכלות הסובייקטיבית שלך לגבי מיניות שעוד פעם ככל הנראה מבוססת על טראומות שיש לך.
בהכל מזלזלים בנו? תשני את הסביבה שלך, תמיד יש אנשים מגעילים בעולם וגם אם היית נולדת גבר היו מוצאים סיבות לזלזל בך, תמצאי סביבה עם אנשים נורמלים שלא מזלזלים בגלל היותך אישה ואפילו להפך, אגלה לך סוד- אנשים כאלה קיימים, גם גברים וגם נשים.
כמעט ואין נשים שמחליטות על משהו בעולם? זה שאת משייכת את זה לסיבה היחידה שהן נשים וזה רק בגלל זה לדעתך, זה עוד פעם מה שיש לך בראש.
את מוזמנת לקום להיות אחת שמחליטה משהו בעולם...
בקיצור, תפני לפסיכולוג ותתחילי לטפל בבעיות שלך.
למין שלך כמובן יש ייחודיות מסויימת ויש לזה יתרונות וחסרונות כמו גם למין השני, אבל זה שאת חושבת שהייחודיות הזאת אמורה לגרום לך להתבייש במין שלך אומר שהגיע הזמן לטיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי.
שלרגע לא תחשבי, אני ממש לא אומרת את זה בקטע תוקפני או לא יודעת מה, אני אומרת את זה רק בשבילך, כי חיים שלי זה ממש לא תקין ואין סיבה שתרגישי ככה ואני לא פמיניסטית שבאה לצעוק שנשים יותר טובות מגברים או כמוהם... אי אפשר להגיד דבר כזה, כי גם לגברים וגם לנשים יש יתרונות וחסרונות שונים, ושום דבר מזה לא הופך את אחד המינים לפחות טוב או מבייש. אדם שפוי מכיר בצדדים החיובים והשליליים שיש בכל מין גם מבחינת ייחודיות פסיכולוגית וגם פיזית, מבין אותה ולומד לחיות איתה בשלום וממש לא מייחס לה קונוטציות שליליות ומנחית ככה את כל המין בגלל הייחודיות הזו, ומי שעושה את זה חסר ביטחון ואדם מאוד פגוע שכדאי לו להתחיל לטפל בעצמו דחוף.
בהצלחה!
זה נטו טראומות פסיכולוגיות גורמות לך להרגיש ככה.
מה זה אנחנו רגישות מדי? בעקבות שינויים הורמונלים במהלך חיינו אנחנו חוות רגישות מוגברת לעיתים. זו עובדה כי ככה גופנו עובד, ואין בזה משהו מבייש. *את* רואה את זה כמבייש בגלל הטראומות שלך, וזה נטו עניין של הנקודת מבט שלך, כל אדם שפוי מבין שככה מגיב גוף האישה למצבים שונים וזו עובדה שלא מעבירה נחיתות למין הזה, כי זה פשוט מה שיש, אדם נורמלי (גבר, ואישה) מבין את זה ולא משייך לזה תגיות שליליות.
חלשות פיזית? את מוזמנת להתאמן בחדר כושר להעלות מסת שריר לעשות אימוני כוח לאכול בכמויות להתאמן על הכוח הפיזי שלך, ואת תהיי חזקה מרוב הגברים שאת מכירה.
לגבי התיאור המיני שלך שמדאיג אותך, אני רק אחזור ואומר שזה הגישה שלך וההסתכלות הסובייקטיבית שלך לגבי מיניות שעוד פעם ככל הנראה מבוססת על טראומות שיש לך.
בהכל מזלזלים בנו? תשני את הסביבה שלך, תמיד יש אנשים מגעילים בעולם וגם אם היית נולדת גבר היו מוצאים סיבות לזלזל בך, תמצאי סביבה עם אנשים נורמלים שלא מזלזלים בגלל היותך אישה ואפילו להפך, אגלה לך סוד- אנשים כאלה קיימים, גם גברים וגם נשים.
כמעט ואין נשים שמחליטות על משהו בעולם? זה שאת משייכת את זה לסיבה היחידה שהן נשים וזה רק בגלל זה לדעתך, זה עוד פעם מה שיש לך בראש.
את מוזמנת לקום להיות אחת שמחליטה משהו בעולם...
בקיצור, תפני לפסיכולוג ותתחילי לטפל בבעיות שלך.
למין שלך כמובן יש ייחודיות מסויימת ויש לזה יתרונות וחסרונות כמו גם למין השני, אבל זה שאת חושבת שהייחודיות הזאת אמורה לגרום לך להתבייש במין שלך אומר שהגיע הזמן לטיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי.
שלרגע לא תחשבי, אני ממש לא אומרת את זה בקטע תוקפני או לא יודעת מה, אני אומרת את זה רק בשבילך, כי חיים שלי זה ממש לא תקין ואין סיבה שתרגישי ככה ואני לא פמיניסטית שבאה לצעוק שנשים יותר טובות מגברים או כמוהם... אי אפשר להגיד דבר כזה, כי גם לגברים וגם לנשים יש יתרונות וחסרונות שונים, ושום דבר מזה לא הופך את אחד המינים לפחות טוב או מבייש. אדם שפוי מכיר בצדדים החיובים והשליליים שיש בכל מין גם מבחינת ייחודיות פסיכולוגית וגם פיזית, מבין אותה ולומד לחיות איתה בשלום וממש לא מייחס לה קונוטציות שליליות ומנחית ככה את כל המין בגלל הייחודיות הזו, ומי שעושה את זה חסר ביטחון ואדם מאוד פגוע שכדאי לו להתחיל לטפל בעצמו דחוף.
בהצלחה!
אנונימי
אלה גברים שמכניסים את השטויות האלה לנשים לתוך הראש וזה בולשיט אחד גדול
מי שמזלזל בכן בהכל כמעט אלה הגברים שאחרי זה הכי רוצים נשים ולא יכולים לחיות בלעדיהן
מי שמזלזל בכן בהכל כמעט אלה הגברים שאחרי זה הכי רוצים נשים ולא יכולים לחיות בלעדיהן
התשובות כאן פשוט עצובות.
אני לא יודע אם הם מטרילים או דפוקים על כל הראש אז אני רק אבהיר שבכלל לא כל הגברים חושבים ככה ואפילו הרוב המוחלט לא
אני לא יודע אם הם מטרילים או דפוקים על כל הראש אז אני רק אבהיר שבכלל לא כל הגברים חושבים ככה ואפילו הרוב המוחלט לא
איכ איזה מגעילים התגובות פה. בנים הרבה יותר גרועים. ויותר פדחניים ואתם הרגע הוכחתם את זה בתגובות.
"מבטיחה שאני בחורה"
טוב לב אז למה נתת פרח לאנונימי שכתב שמבאס להיות רק גוף?
"אוי מתוקה. רשמת דברים יפים ונוגעים עם הרבה פאתוס אין מה להגיד, רק תשתי מים קרים רק לא בריא לקחת ללב.
שוב המרמור הוא בעיקר שלך, אבל לא שופט, כנראה מבאס להיות רק גוף.
לילה מקסים ❤"
ולא רק לאנונימי הזה
גם ל-relentless
"לפחות את מהאלה שמבינות את זה. תתנחמי בזה שאת מהחכמות מהמין שלך, כי רובן לא מבינות את זה."
ונתת על זה פרח בכל מקרה גם לפי הכתיבה של השאלה זה קצת ברור שזו לא בת שרשמה את זה
טוב לב אז למה נתת פרח לאנונימי שכתב שמבאס להיות רק גוף?
"אוי מתוקה. רשמת דברים יפים ונוגעים עם הרבה פאתוס אין מה להגיד, רק תשתי מים קרים רק לא בריא לקחת ללב.
שוב המרמור הוא בעיקר שלך, אבל לא שופט, כנראה מבאס להיות רק גוף.
לילה מקסים ❤"
ולא רק לאנונימי הזה
גם ל-relentless
"לפחות את מהאלה שמבינות את זה. תתנחמי בזה שאת מהחכמות מהמין שלך, כי רובן לא מבינות את זה."
ונתת על זה פרח בכל מקרה גם לפי הכתיבה של השאלה זה קצת ברור שזו לא בת שרשמה את זה
לכל הבנים פה שמשווים אותנו לחיית מחמד בלעדיינו לא היה ולא יהיה לכם משפחה והמשכיות ותאמינו לי שגם בנות יכולות להסתדר לבד לא רק אתם יש כאלה ויש כאלה תחשבו קצת גם נשים זה בנות אדם
הגברים פה מוזרים מאוד
אני חייב להגיד כגבר שהאישה שתהיה לי מבחינתי צריכה להיות הרבה יותר מגוף
זאת האחת שתהיה החברה הכי טובה שלי ותהיה לצידי כל החיים האחת שתכיר אותי יותר טוב מכולם האחת שאני אוכל לתת לה את כל האהבה בעולם והאחת שתהיה לי הכי חשובה שיש אני אהיה תלוי בה רגשית מאוד ואני אתן בשבילה את הכל
אולי רק אני מוזר ואכפת לי מעבר לגוף לא יודע
אני חייב להגיד כגבר שהאישה שתהיה לי מבחינתי צריכה להיות הרבה יותר מגוף
זאת האחת שתהיה החברה הכי טובה שלי ותהיה לצידי כל החיים האחת שתכיר אותי יותר טוב מכולם האחת שאני אוכל לתת לה את כל האהבה בעולם והאחת שתהיה לי הכי חשובה שיש אני אהיה תלוי בה רגשית מאוד ואני אתן בשבילה את הכל
אולי רק אני מוזר ואכפת לי מעבר לגוף לא יודע
איזה תשובות הזויות יש פה. אתם צריכים לגמרי להתבייש
ולשאלה, אני אף פעם לא התביישתי בזה שאני אישה ואני לא מרגישה נחותה מאף גבר
רגישות זה לא דבר רע בעיניי כמו שעושים מזה, לדעתי העולם היום מעריך יותר מדי תכונות שנחשבות "גבריות" ומעריך מעט מדי תכונות 'נשיות" כביכול, כאילו זה משהו רע להיות רגיש או אכפתי
אבל את לא צריכה אף פעם להרגיש רע, בגלל שום דבר
ולשאלה, אני אף פעם לא התביישתי בזה שאני אישה ואני לא מרגישה נחותה מאף גבר
רגישות זה לא דבר רע בעיניי כמו שעושים מזה, לדעתי העולם היום מעריך יותר מדי תכונות שנחשבות "גבריות" ומעריך מעט מדי תכונות 'נשיות" כביכול, כאילו זה משהו רע להיות רגיש או אכפתי
אבל את לא צריכה אף פעם להרגיש רע, בגלל שום דבר
את לא צריכה להרגיש מבוכה במין שלל את אישה את חזקה ועצמאית ואל תתני לאף אחד להוריד לך איך את יכולה להגיד שאת רואה את הגוף שלך ואת המין שלך כמשהו נחות אין פה סוג א וסוג ב במגדרים את צריכה להגיד תודה שאת אישה למה הנשים מביאים חיים לעולם ומרבים אותו את ממש לא צריכה להיות מובכת מזה להפך את צריכה להתגאות בזה
וואי אני אכנס בכל אלה שאומרים שנשים הם חפץ די אנחנו בני אדם עם רגשות יש לנו בדיוק את אותן הזכויות שלבנים יש ומה אם אני לא רוצה להיות נשלטת אני רוצה לשלוט וגם בסקס אני יעשה את זה יכניס לך משהו לפה למצוץ תרגיש איך זה כששולטים בך ותפתח מודעות עצמית
וואי בנים סתמו צפה ותגידו תודה הרי אחרי הכול יצאתם מכוס של אישה
איך להפסיק להיות מובכת מזה שאת אישה?
תעריכי את עצמך כבנאדם בראש ובראשונה.
תעריכי את עצמך כבנאדם בראש ובראשונה.
איזה בני זונות מישהו מחק לי את התגובות יא חתיכת שובינסט מתנשא
כע יש פה נאמן שוביניסט^
אנונימית
^מספיק סטיפס להיום d:
(אני לא אותו משתמש)
(אני לא אותו משתמש)
אנונימית