12 תשובות
הוא נראה כמו אחרי החלקה והשקעה לבייביליס כמעט
בתור ספרית להישאר ככה
שואל השאלה:
^^^^^תודהה
אנונימית
להשאיר יש לך שיער מהמם ובריא מאוד
אלל תעשי אלל
Zm
חד משמעית להשאיר ככה
להשאיר יש לך שיער מאוד יפה
השיער שלך נדיר ויפה ברמות, אל תעשי
תשאירי, הוא מדהים ככה
אני חושבת שהשיער שלך מאוד יפה וחבל להחליק אותו באמצעות חומרים כימיים
שיער גלי הוא ממש יפה וההייט עליו הוא מיותר
תטפחי אותו, ואז תראי שהוא יהיה יפה פי שלוש ומיוחד פי שלושים
מה?? למה החלקה??
השיער שלך יפה רצח
אנונימי
להשאיר!!
השיער שלך מהמם