12 תשובות
אורגנית
קרטין נהרסת מהר
קרטין נהרסת מהר
קראטין לא עושה כלום אז אם בא לך איפה להוריד נפח או משהו זה סבבה אבל אם אין לך שיער חלק זה לא עושה כלום כמעט ועובד לשבוע
אורגנית.
קרטין זה חרטא
קרטין זה חרטא
תכלס אבל יעזור אם תפרטי את הסוג שיער שלך כי אם יש גוונים ממש לא מומלץ לעשות החלקה אורגנית זה קורע את כולו מניסיון
אבל אם יש לך שיער לא חלק קרטין לא יעשה לך כלום
שלי יחסית חלק פשוט נפוח ועם גוונים אז אני חייבת קרטין אבל היא די חרטא אבל כעיקרון היא יותר "ברחאה" אבל לא באמת מאמינה שהיא משקמת
אבל אם יש לך שיער לא חלק קרטין לא יעשה לך כלום
שלי יחסית חלק פשוט נפוח ועם גוונים אז אני חייבת קרטין אבל היא די חרטא אבל כעיקרון היא יותר "ברחאה" אבל לא באמת מאמינה שהיא משקמת
שואל השאלה:
יש לי שיער עבה ומלא גלי נוטה למתותל
ואני עם גוונים, לא ממש חזקים אבל גוונים כשמשעות המילה
יש לי שיער עבה ומלא גלי נוטה למתותל
ואני עם גוונים, לא ממש חזקים אבל גוונים כשמשעות המילה
אנונימית
שמעי אני עם בלונד אם יש לך גוונים ממש בקטנה שמש כזה זה נראה לי סבבה אבל לא נראה לי במילא שהקרטין יעבוד לך
שואל השאלה:
זה גוונים בלונד
נראה לי קרטין זה באמת חרטא אבל עכשיו אני בלחץ על הגוונים
מה את אומרת?
זה גוונים בלונד
נראה לי קרטין זה באמת חרטא אבל עכשיו אני בלחץ על הגוונים
מה את אומרת?
אנונימית
זה על כל השיער ? רוצה לשלוח לי אולי תמונה? שלי ממש בהירים פשוט ועל כל השיער
שואל השאלה:
זה כאילו שכבה כן שכבה לא כזה
וממש ממש תודה לך
זה כאילו שכבה כן שכבה לא כזה
וממש ממש תודה לך
אנונימית
בכיף אם בא לך שלחי לי תמונה שאני אראה יותר טוב ושווה להתייעץ עם ספר אם זה לא ממש מוגזם אז זה סבבה אבל את גם צריכה בכללי גם אם אין גוונים למצוא ספר טוב שעובד בחומרים באישור ממשרד הבריאות ותשאלי אולי חברות וזה כדי לוודא שלא נקרע להן
שואל השאלה:
סבבה באמת תודה לך לא מובן מאילו להיות כזאת מתוקה
סבבה באמת תודה לך לא מובן מאילו להיות כזאת מתוקה
אנונימית
חחח בקטנה בכיף